Feladatok:
- munkaügyi feladatok ellátása (jelenlét program feltöltése, kezelése, szabadságok rögzítése), kollégák munkaügyi dokumentumainak előkészítése, megfelelőség biztosítása, ellenőrzése
- feladata a beszerzés indítása, dokumentálása, átvétele, határidők figyelése
- feladata a raktározás, raktárkezelés, rendelések elkészítése, átvétele a központ intézmény és a hozzá tartozó támogatott lakhatás házak tekintetében
- feladata az adományok kezelése és szervezeti egységek közötti elosztása
- feladata a számlák kezelése, számlák alaki megfelelőségének ellenőrzése, teljesítésigazolásra előkészítés, elvégzi a szükséges kapcsolódó egyeztetéseket, ellenőrzéseket, a számlákhoz szükséges mellékleteket elkészíti
- pénzügyi és munkaügyi területen adatot szolgáltat
- részt vesz az intézményi leltározásban, selejtezésben
Elvárások:
- min. középfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
- pontosság, precizitás, rugalmasság
- büntetlen előélet, cselekvőképesség
- fogyatékos személyek elfogadása
Előny:
- hasonló munkakörben szociális intézményben szerzett tapasztalat
- raktározási gyakorlat
Amit ajánlunk:
- Bérezés: közalkalmazotti bértábla szerinti alapbér, jogszabály szerinti ágazati pótlék, munkahelyi pótlék, utazási költségtérítés
- 15.000 Ft SZÉP kártya hozzájárulás próbaidőt követően
- beiskolázási támogatás
- szakmai tréningek
- közösségi programok
- befogadó, támogató munkakörnyezet
Jogviszony jellege, időtartama:
- Határozatlan idejű jogviszony
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Göd, Munkácsy M. u 2.
Jelentkezés emailben: 8cb4c866@hr.maltai.hu