Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
FELADATOK:
- Az iroda napi működésének támogatása
- Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Ügyfelek fogadása
- Adminisztratív feladatok ellátása (pl. szkennelés, fénymásolás)
- Postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés, telefonforgalom kezelése,
- Iktatás, adminisztratív folyamatok rendbe tétele,
- Egyéb általános adminisztráció.
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Kiváló szervezőkészség
- Jó kommunikációs képesség
- Jó problémamegoldó képesség
- Precíz, pontos és feladat-centrikus hozzáállás
- Dinamikus és motivált személyiség
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Kaposvár
JELENTKEZÉS:
Jelentkezés 2016.06.15-ig, fényképes önéletrajzzal a munka.nonprofit@gmail.com e-mail címen.