Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

FELADATOK:

  • Az iroda napi működésének támogatása
  • Kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Ügyfelek fogadása
  • Adminisztratív feladatok ellátása (pl. szkennelés, fénymásolás)
  • Postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés, telefonforgalom kezelése,
  • Iktatás, adminisztratív folyamatok rendbe tétele,
  • Egyéb általános adminisztráció.

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Kiváló szervezőkészség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Precíz, pontos és feladat-centrikus hozzáállás
  • Dinamikus és motivált személyiség

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Kaposvár

JELENTKEZÉS:

 Jelentkezés 2016.06.15-ig, fényképes önéletrajzzal a munka.nonprofit@gmail.com e-mail címen.