Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Talpraesett, gyakorlatias és rugalmas munkatársat keresünk, aki betanulás után képes önállóan dolgozni, akire bátran rábízhatjuk magunkat - és az sem árt, ha van humorérzéke. A feladatokat félállásban el lehet látni, ezért egyetemisták jelentkezését is szívesen látjuk.

FELADATOK:

  • irodavezetési napi teendők, megadott és általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • szerződések, számlák nyilvántartása, frissítése
  • kiküldetések, utazások teljes körű szervezése
  • postai ügyintézés, levelezés
  • irodaszer, eszközök beszerzése

ELVÁRÁSOK:

  • legalább középfokú angol nyelvtudás 
  • a számítógép (Office, Word, Excel), internetes alkalmazások és informatikai eszközök magabiztos felhasználói ismerete
  • jó problémamegoldó képesség
  • pontos, precíz munkavégzés, megbízhatóság
  • terhelhetőség, rugalmas munkavégzés

Kezdés várható időpontja: 2017. február 27. vagy megegyezés szerint
Munkavégzés helye: Budapest, VI. kerület
Foglalkoztatás jellege: határozott idejű jogviszony, napi 4 órában, rugalmas munkavégzés

Fényképes szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel jelentkezni 2017. február 20-ig a pasko.ildi@romaversitas.hu címen lehet