Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A rendezvények célja, hogy segítséget nyújtsanak az EFOP-3.9.2-16 felhívásra támogatási kérelmet benyújtani kívánó szervezeteknek, az Általános Útmutató a Felhívásokhoz c. dokumentumban és a kapcsolódó segédletekben bemutatott szakmai, pénzügyi és adminisztratív feltételek értelmezésében.

Ennek keretében bemutatásra kerül a felhívás:

  • célja, szakmai tartalma és elvárásai
  • a pénzügyi feltételek és a költségvetés
  • illetve egyéb hasznos információk a támogatási kérelem benyújtásával kapcsolatban.

Kérdéseiket, amelyekre választ várnak a rendezvények keretében, előre is feltehetik a jelentkezési lapon, melyet az alábbi linkre kattintva érhetnek el:

online jelentkezési lap

A rendezvények tervezett helyszíne Budapest, időpontjai:

2017. február 06. (hétfő), és február 14. (kedd)

Mindkét nap ugyanazok az előadások lesznek megtartva.

Az online kitöltött jelentkezési lapot kérdéseikkel együtt a február 6-ai rendezvényre 2017. január 30. (hétfő) 14:00 óráig, a 14-ei alkalomra 2017. február 06. (hétfő) 14:00 óráig várjuk. Az információs nap helyszínének címét, illetve az előzetes részletes programtervet a regisztráció során megadott e-mail elérhetőségekre küldjük, közvetlenül a jelentkezőknek.

A jelentkezéseket csak az internetes űrlap felületén keresztül tudjuk fogadni, a rendezvényen való részvétellel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eukommunikacio@emmi.gov.hu e-mail címen szíveskedjenek egyeztetni munkatársainkkal.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes jelentkezéshez kötött, illetve a jelentkezéseket csak a terem befogadóképességéig tudjuk fogadni. Szíves megértésüket köszönjük, várjuk Önöket információs napunkon.

forrás: palyazat.gov.hu