Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Alapvetően négyféle módon gondolkodhatunk újfajta vállalkozási ötletekről:

Meglévő ingyenes termék / szolgáltatás felkínálása meglévő ügyfélnek, díj ellenében
Hogyan juthatunk bevételhez azokból a termékekből és/vagy szolgáltatásokból, amelyeket jelenleg térítésmentesen biztosítunk a szervezet kedvezményezettjeinek? Járható út-e, hogy a jövőben valamekkora térítés fejében biztosítjuk ugyanezt, vagy hasonló, de értéknövelt szolgáltatást?

Új termék / szolgáltatás meglévő ügyfélnek
Hogyan juthatunk bevételhez már meglévő kedvezményezetti vagy ügyfélkörünkre építve? Milyen olyan termékekre / szolgáltatásokra tarthatnak igényt a kedvezményezettek, amelyet díj ellenében kínálhatnánk nekik?

Meglévő termék / szolgáltatás új ügyfélnek
Hogyan juthatunk bevételhez a jelenleg kínált termékek / szolgáltatások új, fizető ügyfeleknek történő értékesítésével? Pl.: kínálhatjuk valamelyik meglévő termékünket / szolgáltatásunkat fizető ügyfelek részére?

Új termék / szolgáltatás új ügyfélnek
Hogyan juthatunk bevételhez új termék / szolgáltatás új, fizető ügyfeleknek történő értékesítésével?
Pl.: milyen új terméket / szolgáltatást tudnák piacra vinni új, a szervezet érintettjeinek körébe nem tartozó, fizető ügyfelek számára?