Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 136 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat és lakásotthonokat működtet. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és ehhez a szakmai megújuláshoz keres innovatív munkatársakat. Szakmai munkánk minőségének támogatásához keresünk munkatársat a budapesti irodánkba az alábbi pozícióra:
Adatbázis specialista / üzleti elemző
A munkakör célja
- Az adatbázis specialista / üzleti elemző hozzájárul az adománygyűjtők stratégiai tervének elkészítéséhez. Feladata, hogy közreműködjön és hatékonyan segítse az adománygyűjtési terület pénzügyi és stratégiai tervezési és riportolási folyamatait. Ezen folyamat része a már meghatározott teljesítménymutató és kontrolling adatok nyomonkövetése, fejlesztése, értékelése, elemzése (pl. válaszok aránya, befektetés megtérülésének mutatója, lemorzsolódási arány, tényleges nettó bevétel…stb.)
- Biztosítja, hogy az adománygyűjtő adatbázisban a legpontosabb adatok szerepeljenek, és folyamatosan dolgozik az adományozók optimalizált szegmentációján és a hatékony adatbázis kezelési munkafolyamatokon.
Főbb kihívások
- Biztosítja az adományozói adatbázis és CRM rendszer napi szintű üzemszerű működését (adat importok, folyamatok felügyelete, az automatizált feldolgozásokból kieső tételek kézi rendezése).
- Napi / heti / havi rendszerességű elemzéseket, szegmentációt végez, ellenőrzi a rendszerbe kerülő illetve az ott tárolt adatok és összefüggések helyességét.
- Változtatásokat eszközöl a meglévő folyamatokban a hatékonyság növelése érdekében, új folyamatokat, fejlesztéseket javasol, valamint kidolgozza és koordinálja ezek megvalósítását.
- Aktívan részt vesz az adományozói célcsoportok meghatározásában, folyamatok egyszerűsítésében, automatizálásban.
- Minden hónap végén összesíti az adomány bevételeket a könyveléshez.
- Havi rendszerességgel elemzéseket, előrejelzéseket, jelentéseket készít a kampányokról a vezetőség döntéshozatalának támogatásához.
- Aktívan részt vesz az éves és a középtávú adománygyűjtési terv, valamint a nemzetközi SOS szervezetnek küldött jelentések összeállításában.
Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:
- Felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) végzettséggel rendelkezik, gazdasági és/vagy informatikai területen;
- Legalább 2-3 év releváns tapasztalata van adatbázis kezelés és üzleti elemzés területén;
- Aktív angol nyelvtudással rendelkezik, ami elengedhetetlen a munkavégzéshez;
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretei vannak, ezen belül is kiemelkedő Excel tudása, előny a Power BI ismerete;
- Precíz, megbízható, képes az önálló munkavégzésre;
- Kiemelkedő az elemzői készsége, és rendszerszemlélettel rendelkezik;
- Nyitott az új dolgokra, kezdeményező és kreatív.
- Tud és szeret is csapatban dolgozni
Amit ajánlunk:
- Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben, ahol a szakmai és az emberi kompetenciákat részesítjük előnyben.
- Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre.
- Home office lehetősége adott
- Várható kezdés: január 15.
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével 2020. december 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu