Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 134 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat és lakásotthonokat működtet. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és ehhez a szakmai megújuláshoz keres innovatív munkatársakat. Szakmai munkánk minőségének támogatásához keresünk munkatársat részmunkaidőben a budapesti irodánkba az alábbi pozícióra:
Adománygyűjtési asszisztens
Főbb feladatok
- Egyéni adománygyűjtési tevékenység irodai háttérmunkájához kapcsolódó feladatok ellátása
- Egyéni adományozók adatainak pontos, naprakész vezetése, rögzítése
- Telefonos kapcsolattartás a már meglévő és potenciális egyéni adományozókkal: hiányzó adatok bekérése, köszönő telefonok lebonyolítása
- Beérkező (általános, érdeklődő) telefonhívások kezelése, pontos információk nyújtása az alapítványról, a tevékenységeinkről
- Részvétel az adatbázis rendszer kezelésében, naprakész nyilvántartásában
- Az egyéni adománygyűjtési vezető munkájának támogatása
Elvárásaink
- középfokú végzettség
- Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelten excel
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- Precizitás, megbízhatóság
- Csapatszellem
- Monotonitás tűrés, logikus gondolkodás
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- Adminisztrációs területen szerzett gyakorlat
- Adatbázis(ok) felhasználói szintű ismerete, használata
Amit ajánlunk:
- Barátságos, közvetlen, jó hangulatú munkahelyi légkört
- Támogató csapatot
- 6 órás részmunkaidőben történő munkavégzést
- Családbarát munkahelyet
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével 2020. február 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu