A Bagázzsal 2011 óta dolgozunk a romatelepeken élőkkel és élőkért. Tízfős csapattal és évente több, mint száz önkéntessel együtt teszünk azért, hogy egy igazságosabb társadalomban éljünk, ahol a telepen élőknek is esélye van a továbblépésre. Munkánkat állami támogatásoktól függetlenül, vállalati és magánadományokból, valamint nemzetközi pályázatokból tartjuk fenn.
Téged keresünk, ha kihívásnak érzed, hogy te legyél felelős azért, hogy a szervezet hosszútávon, anyagi biztonságban tudja folytatni esélyteremtő munkáját!
Feladatod elsősorban az éves forrásszerzési stratégia kialakítása, és a kitűzött éves cél megvalósítása, amelyben szabad kezet kapsz a szervezet értékei mentén.
Ez változatos és izgalmas projekteket jelent: magántámogatók toborzása, online kampányok lebonyolítása, céges partnerekkel való kapcsolattartás, rendezvényszervezés és a Bagázs kommunikációs csatornáinak kezelése lesznek a legfontosabb feladataid. Fontos, hogy proaktív legyél és a felmerülő problémák esetén ne a nehézségre, hanem a megoldási lehetőségekre fókuszálj! A Bagázs közösségét, a Bagázs ügyét ez a hozzáállás, ez a hit viszi előre; így tudjuk újra és újra megmutatni és emlékeztetni a cigánytelepeken élőket arra, hogy nincs lehetelen.
Csapatunk elkötelezett és oszlopos tagját keressük, teljes munkaidőben. Kérjük, hogy csak akkor jelentkezz, ha legalább egy évre tervezel nálunk!
Jelentkezési határidő: augusztus 10.
Munkakezdés időpontja: minél hamarabb, lehetőleg szeptember elején
Főbb feladatok:
- Adományszervezési és kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása
- Forrásszerzési kampányok, események szervezése
- A Bagázs online felületeinek (elsősorban közösségi média és web) menedzselése, tartalomgyártás
- Közösségi médiahirdetések kezelése
- Egyéni és vállalati támogatókkal való kapcsolattartás, az adományozói bázis növelése
- Támogatói adatbázis karbantartása
- Pályázatfigyelés és pályázatírás
- Sajtótevékenység koordinálása
- Szoros együttműködés a szervezet vezetőjével és a kollégákkal
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Legalább 2 év kommunikációs és/vagy adományszervezési tapasztalattal rendelkezel (előnyt jelent, ha a nonprofit szférában is dolgoztál már)
- Rugalmas, proaktív és kreatív vagy
- Gyakorlott vagy az informatikai eszközök használatában (előny ha ismered az alábbiakat: Airtable, Mailchimp, GSuite, WordPress)
- Van tapasztalatod közösségi média felületek kezelésében
- Legalább középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
- Könnyen teremtesz és tartasz fenn kapcsolatot emberekkel – támogatókkal és önkéntesekkel egyaránt
- Jól alkalmazkodsz a változásokhoz, megoldás-orientált vagy
- Csapatjátékos vagy, de nem ijedsz meg akkor sem, ha egyedül kell megoldanod egy feladatot
Amit mi tudunk nyújtani:
- Korrekt és megbízható fizetést
- Egy szuper irodát/közösségi teret, benne jófej kollégákkal
- Rugalmas munkaidőt
- Szabadságot a kreativitásod megélésére
- Tanulási és fejlődési lehetőséget
- A munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, telefon)
- Teljes munkaidős munkaszerződést, három hónap próbaidővel
A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, ahol magyar nyelvű önéletrajzod feltöltése mellett néhány rövid kérdésre is várjuk a válaszodat! (A kitöltéshez be kell jelentkezned Gmail fiókodba.)
Ha kérdésed merülne fel a pozícióval kapcsolatban, kérjük, írj nekünk az info@bagazs.org email címre!
Minden jelentkezőnek legkésőbb augusztus 13-ig visszajelzünk.