Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Bagázzsal 2011 óta dolgozunk a romatelepeken élőkkel és élőkért. Tízfős csapattal és évente több, mint száz önkéntessel együtt teszünk azért, hogy egy igazságosabb társadalomban éljünk, ahol a telepen élőknek is esélye van a továbblépésre. Munkánkat állami támogatásoktól függetlenül, vállalati és magánadományokból, valamint nemzetközi pályázatokból tartjuk fenn.

Téged keresünk, ha kihívásnak érzed, hogy te legyél felelős azért, hogy a szervezet hosszútávon, anyagi biztonságban tudja folytatni esélyteremtő munkáját!

Feladatod elsősorban az éves forrásszerzési stratégia kialakítása, és a kitűzött éves cél megvalósítása, amelyben szabad kezet kapsz a szervezet értékei mentén.

Ez változatos és izgalmas projekteket jelent: magántámogatók toborzása, online kampányok lebonyolítása, céges partnerekkel való kapcsolattartás, rendezvényszervezés és a Bagázs kommunikációs csatornáinak kezelése lesznek a legfontosabb feladataid. Fontos, hogy proaktív legyél és a felmerülő problémák esetén ne a nehézségre, hanem a megoldási lehetőségekre fókuszálj! A Bagázs közösségét, a Bagázs ügyét ez a hozzáállás, ez a hit viszi előre; így tudjuk újra és újra megmutatni és emlékeztetni a cigánytelepeken élőket arra, hogy nincs lehetelen.

Csapatunk elkötelezett és oszlopos tagját keressük, teljes munkaidőben. Kérjük, hogy csak akkor jelentkezz, ha legalább egy évre tervezel nálunk!

Jelentkezési határidő: augusztus 10.

Munkakezdés időpontja: minél hamarabb, lehetőleg szeptember elején

A Bagázs adományszervezési és kommunikációs vezető munkatársat keres

Főbb feladatok:

  • Adományszervezési és kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása
  • Forrásszerzési kampányok, események szervezése
  • A Bagázs online felületeinek (elsősorban közösségi média és web) menedzselése, tartalomgyártás
  • Közösségi médiahirdetések kezelése
  • Egyéni és vállalati támogatókkal való kapcsolattartás, az adományozói bázis növelése
  • Támogatói adatbázis karbantartása
  • Pályázatfigyelés és pályázatírás
  • Sajtótevékenység koordinálása
  • Szoros együttműködés a szervezet vezetőjével és a kollégákkal

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • Legalább 2 év kommunikációs és/vagy adományszervezési tapasztalattal rendelkezel (előnyt jelent, ha a nonprofit szférában is dolgoztál már)
  • Rugalmas, proaktív és kreatív vagy
  • Gyakorlott vagy az informatikai eszközök használatában (előny ha ismered az alábbiakat: Airtable, Mailchimp, GSuite, WordPress)
  • Van tapasztalatod közösségi média felületek kezelésében
  • Legalább középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
  • Könnyen teremtesz és tartasz fenn kapcsolatot emberekkel – támogatókkal és önkéntesekkel egyaránt
  • Jól alkalmazkodsz a változásokhoz, megoldás-orientált vagy
  • Csapatjátékos vagy, de nem ijedsz meg akkor sem, ha egyedül kell megoldanod egy feladatot

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Korrekt és megbízható fizetést
  • Egy szuper irodát/közösségi teret, benne jófej kollégákkal
  • Rugalmas munkaidőt
  • Szabadságot a kreativitásod megélésére
  • Tanulási és fejlődési lehetőséget
  • A munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, telefon)
  • Teljes munkaidős munkaszerződést, három hónap próbaidővel

A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, ahol magyar nyelvű önéletrajzod feltöltése mellett néhány rövid kérdésre is várjuk a válaszodat! (A kitöltéshez be kell jelentkezned Gmail fiókodba.) 

Ha kérdésed merülne fel a pozícióval kapcsolatban, kérjük, írj nekünk az info@bagazs.org email címre!

Minden jelentkezőnek legkésőbb augusztus 13-ig visszajelzünk.