Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Bátor Tábor 17 éve segíti a beteg gyerekek lelki rehabilitációját élményterápiás táborok és programok által. 2008-tól már nemcsak Magyarországról, hanem Lengyelországból, Csehországból Szlovákiából is fogadunk táborozókat, ezzel a régió meghatározó élményterápiás központjává váltunk.

Várjuk megváltozott munkaképességű jelentkezők pályázatát is.

Feladatok:

  • Szerződések és számlák iktatása, dokumentumok archiválása (szkennelés)
  • Postaforgalom kezelése, levelek feladása
  • Toborzás – kiválasztás támogatása (pl. álláshirdetések kezelése, jelentkezések rendszerezése és megválaszolása)
  • HR asszisztensi feladatok (pl. jelenléti ívek kezelése, Excel riportok készítése)
  • Irodavezető helyettesítése távolléte esetén
  • Táborok előtt és után Excel táblák elkészítése a turnusok működéséhez
  • Gyerek mappák kezelése
  • Szülői jelentkezések adminisztrálása

Elvárások

  • Legalább 2 év adminisztrációs tapasztalat
  • Precizitás és megbízhatóság
  • Jó kommunikációs készség (kollégákkal és külső partnerekkel egyaránt)
  • Microsoft Office eszközök (Word, Excel, Outlook) magabiztos használata

A munkavégzés helye: a Bátor Tábor irodája (Budapest, Reitter F. u. 46-48.)

Jelentkezési határidő: november 30.

Kérjük, hogy önéletrajzod és motivációs leveled a fizetési igényeddel a jelentkezes@batortabor.hu címre küldd „Asszisztens” jeligére.