Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Kezdés: azonnal

Az irodavezető elsődleges feladata az alapítványi munka koordinációja és folyamatos felügyelete.

Feladatai:

  • kuratórium, vezetőség rendszeres tájékoztatása, döntés előkészítése
  • partnerekkel és a klinikai munkatársakkal való kapcsolattartás
  • projektmenedzsment: részfeladatok kiosztása, munkatársak támogatása, végrehajtás ellenőrzése
  • rendezvénynaptár vezetése, határidők betartása, megbeszélések egyeztetése
  • titkárságvezetői feladatok: irodai infrastruktúra működésének biztosítása, ügyviteli munka támogatása
  • alkalmazottakkal, önkéntesekkel kapcsolatos adminisztratív teendők (pl. szerződések, orvosi alkalmasság nyilvántartása)
  • alapítványi szabályzatok karbantartása, törvényi változások nyomon követése
  • részvétel az alapítvány rendezvényein, esetenként az alapítvány képviselete

Előnyt jelent:

  • 2 éves szakmai tapasztalat
  • civil területen szerzett tapasztalat
  • gazdasági felsőfokú végzettség
  • kiváló szervezőkészség
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség

Amit biztosítunk:

  • változatos, önálló munka egy nemes célért
  • fiatalos, jókedvű csapat
  • kellemes munkakörnyezet
  • versenyképes nonprofit bér

Jelentkezés módja:

  • fényképes szakmai önéletrajzzal
  • fizetési igény megjelölésével
  • motivációs levéllel
  • az orzok@orzokalapitvany.org e-mail címen!