Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Kezdés: azonnal
Az irodavezető elsődleges feladata az alapítványi munka koordinációja és folyamatos felügyelete.
Feladatai:
- kuratórium, vezetőség rendszeres tájékoztatása, döntés előkészítése
- partnerekkel és a klinikai munkatársakkal való kapcsolattartás
- projektmenedzsment: részfeladatok kiosztása, munkatársak támogatása, végrehajtás ellenőrzése
- rendezvénynaptár vezetése, határidők betartása, megbeszélések egyeztetése
- titkárságvezetői feladatok: irodai infrastruktúra működésének biztosítása, ügyviteli munka támogatása
- alkalmazottakkal, önkéntesekkel kapcsolatos adminisztratív teendők (pl. szerződések, orvosi alkalmasság nyilvántartása)
- alapítványi szabályzatok karbantartása, törvényi változások nyomon követése
- részvétel az alapítvány rendezvényein, esetenként az alapítvány képviselete
Előnyt jelent:
- 2 éves szakmai tapasztalat
- civil területen szerzett tapasztalat
- gazdasági felsőfokú végzettség
- kiváló szervezőkészség
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Amit biztosítunk:
- változatos, önálló munka egy nemes célért
- fiatalos, jókedvű csapat
- kellemes munkakörnyezet
- versenyképes nonprofit bér
Jelentkezés módja:
- fényképes szakmai önéletrajzzal
- fizetési igény megjelölésével
- motivációs levéllel
- az orzok@orzokalapitvany.org e-mail címen!