Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3768 Bódvalenke Szabadság utca 40.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • A Gyerekház nyitvatartási idejében jelen van és a Gyerekház munkatársainak munkáját irányítja.
  • Irányítja a családokkal való munkát, a heti team-megbeszéléseket, a Gyerekház dokumentációs tevékenységét, a gyerekek megfigyelésére és állapotfelmérésére vonatkozó tevékenységeket.
  • A fejlesztő szakember által készített fejlesztési terveket ismeri, a házban folyó munkát annak megfelelően végzi, munkatársai tevékenységét ennek megfelelően irányítja.
  • Kapcsolatot tart a Gyerekház kötelező partnereivel: a védőnői és gyermekjóléti szolgálattal, a helyi óvodákkal.
  • Szaktudásával hozzájárul az általa vezetett Gyerekház tevékenységéhez.
  • Mentorral együttműködve értékeli és fejleszti a Gyerekház tevékenységét.

A munkakör betöltésének feltételei:

  1. magyar állampolgárság
  2. büntetlen előélet
  3. teljes munkaidőben, heti 40 órában
  4. a jelentkező személynek rendelkeznie kell a 15/1998 (IV.30. NM) az alábbi képesítések valamelyikével:
  • felsőfokú pedagógiai végzettség,
  • felsőfokú egészségügyi végzettség,
  • pszichológusi végzettség,
  • felsőfokú szociális végzettség,
  • B kategóriás jogosítvány
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • irodai szoftvercsomag Microsoft Office készségszintű használata

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • 1- 3 év vezetői tapasztalat, illetve gyermekek részére szervezett csoportos foglalkozások, fejlesztő tevékenységek terén szerzett gyakorlat, tapasztalat
  • Biztos Kezdet Gyerekházban szerzett szakmai gyakorlat, tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

Kiváló szintű empátia, megbízhatóság, érzelmek és indulatok kezelése, jó helyzetfelismerő képesség, rugalmasság, döntési képesség, jogszabályok naprakész ismerete.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél
  • fizetési igény megjelölése
  • a pályázó nyilatkozata, hogy a pályázatban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul

A pályázat benyújtásának határideje:

Postai úton a 1146 Budapest Hungária krt. 200. Magyar Református Szeretetszolgálat Alapítvány címére illetve elektronikus úton a lutar.balazs@jobbadni.hu e-mail címre 2015.08.17-ig (hétfő).

Amit nyújtunk:

  • fejlődési lehetőség, dinamikus csapat, szakmai háttértámogatás
  • KJT. besorolás szerinti fizetés, illetve külön megállapodás szerint
  • utazási költségtérítés (munkába járás)

Amit várunk:

  • nyitott, hiteles, rugalmas, együttműködő munkatárs
  • elhivatottság a gyermekek és a helyi közösség érdekében vállalt feladataink iránt
  • önálló munkavégzés

További információ: