Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete intézményvezető munkatársat keres.

Munkakör: intézményvezető (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben (XIII. kerület)

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet

Leírás:

Az új munkatárs feladatai:

  • a hajléktalanellátó intézmény feladat-ellátásának megszervezése, irányítása

  • a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő módon

  • elkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat (Pl: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik azok betartásáról, végrehajtásáról

  • adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé

  • az intézményben folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése

  • az intézmény más szervek felé történő képviselete

  • forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése)

Pályázati feltételek:

  • befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma)

  • szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat

  • legalább egy-három év vezetői tapasztalat szociális szférában

  • vezetői készség

  • kiváló szervezőkészség

  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség

  • kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat)

  • büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • elvégzett szociális vezetőképzés és/vagy szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból

  • nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,

  • nyelvismeret

  • B kategóriás jogosítvány

Bérezés: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Jelentkezés módja: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a munkakör megjelölésével, részletes motivációs levéllel, részletes szakmai önéletrajzzal és a képesítést igazoló okiratok másolatával.

Kiválasztás módja:

A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.

Jelentkezés határideje: 2020. szeptember 30.

Jelentkezés feltételei: a pályázati kiírásban megadott dokumentumok hiánytalan benyújtása

Kontakt: Halászvári Anita, személyügyi referens

Kontakt e-mail: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu

Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

Munkába állás ideje: pályázati elbírálást követően

A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.