Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Munkakör: intézményvezető/telephelyvezető helyettes (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben
Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet

Leírás:

Az új munkatárs feladatai:

  • a hajléktalanellátó intézmény/telephely feladat-ellátásának megszervezése, irányítása
  • a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő módon
  • elkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény/telephely működéséhez szükséges dokumentumokat (Pl: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik azok betartásáról, végrehajtásáról
  • adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé
  • az intézményben/telephelyen folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése
  • az intézmény/telephely más szervek felé történő képviselete
  • forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése)
  • a munkafegyelem, valamint a munka- tűz- és vagyonvédelmi előírások betartásáról való gondoskodás

Pályázati feltételek:

  • befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma)
  • szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat
  • legalább egy év vezetői tapasztalat szociális szférában
  • vezetői készség
  • kiváló szervezőkészség
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, mind írásban, mind szóban
  • készség csapatmunkában történő részvételre
  • kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat)
  • büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból (amennyiben nem rendelkezik szakvizsgával, a megbízást, kinevezést követő három éven belül köteles szociális szakvizsgát letenni)
  • nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
  • német és/vagy angol nyelvismeret

Bérezés: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Jelentkezés módja: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a munkakör megjelölésével, részletes motivációs levéllel, részletes szakmai önéletrajzzal és a képesítést igazoló okiratok másolatával

Kiválasztás módja:

A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény/telephely vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.

Jelentkezés határideje: 2017. szeptember 15.

Jelentkezés feltételei: a pályázati kiírásban megadott dokumentumok hiánytalan benyújtása

Kontakt: Mészáros Andrea
Kontakt e-mail: allaspalyazata@voroskeresztbp.hu
Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

Munkába állás ideje: 2017. október

A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.