Talpraesett, nyitott, a BAGázs munkája iránt elkötelezett szakember jelentkezését várjuk.
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
- A Bagázs Operatív Vezetőjének irányítása alatt a központi iroda adminisztratív feladatainak ellátása, többek között:
- Beérkező hívások, e-mailek fogadása, továbbítása
- Szolgáltatókkal való kapcsolattartás
- Belföldi utazásokhoz kapcsolódó dokumentáció naprakészen tartása
- Szabadságok nyilvántartása
- Iroda működéséhez kapcsolódó beszerzések intézése
- Postázási feladatok ellátása
- Önkéntesekkel való kapcsolattartás
- Nemzetközi pályázatok adminisztratív koordinálásában való részvétel
- Projektek támogatása (képzések előkészítése, dokumentáálás)
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- Érettségi, esetleg folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
- Önálló és proaktív munkavégzés
- Lendületes, energikus személyiség
- Tud és szeret csapatban gondolkodni
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office programok, Google Drive magas szintű ismerete
- az Egyesület missziójának támogatása;
AMIT KÍNÁLUNK:
- dinamikus növekedésben lévő közhasznú egyesület munkájában való részvétel;
- fejlődő, elhivatott, fiatalos csapat;
- rugalmas munkaidő, heti 40 órás munkavégzés;
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Önéletrajzzal és motivációs levéllel, Jelentkezésed az info@bagazs.org email címen várjuk – kérjük, a tárgyban tüntesd fel: „Ref: 2/2017 Irodai asszisztens”.
JELENTKEZÉS HATÁRIDEJE:
2017. június 27.
A Bagázs Közhasznú Egyesület 2011 óta azon dolgozik, hogy olyan társadalomban éljünk, ahol a romák is elérhetik a céljaikat. Ennek eléréséhez érzékenyítjük a többségi társadalmat, hogy csökkenjenek meglévő előítéleteik és fejlesztjük a kisebbséghez tartozókat, hogy képesek legyenek tenni a céljaik megvalósításáért. Egy olyan modellprogram kialakításán és terjesztésén dolgozunk, amely mellérendelt viszonyon alapul és országszerte segítheti a szegregációval küzdő közösségeket.
További információért látogass el a www.bagazs.org internetes oldalra!