Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Non-profit szervezetünk 90 vállalati tagot tömörít, fő célunk a fenntartható fejlődés elméletének és módszereinek átadása, rendezvényeken, kiadványokon, gyakorlati programokon keresztül, 1995 óta.
Feladatok:
- általános irodai feladatok, beszerzések elvégzése, kapcsolattartás az egyesület könyvelőjével,
- hivatali ügyintézés,
- szerződések kezelése, számlázás,
- pályázatok figyelése, a pályázati dokumentáció összeállítása,
- üzleti utak teljes körű szervezése belföldön és külföldön egyaránt,
- saját rendezvényeinken való aktív részvétel a szervezésben és a lebonyolításban,
- kommunikációs részfeladatok ellátása,
- a KÖVET honlapjának karbantartása.
Elvárások:
- felsőfokú végzettség,
- idegennyelv: legalább középfokú angol nyelvtudás,
- jó helyesírás, jó íráskészség,
- számítógépes ismeret: Excel, Word, Power Point, internet,
- munkaidő: 8 óra (állásmegosztás lehetséges),
- precíz, pontos munkavégzés,
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
- jó stressztűrő képesség,
- terhelhetőség, rugalmasság,
- fenntarthatóság, környezetvédelem iránti elkötelezettség.
Előny:
- irodavezetői képesítés,
- 1-2 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat,
- pénzügyi szemléletmód,
- egyéb számítógépes (különösen grafikai) alkalmazások,
- rendezvényszervezői tapasztalat.
Amit nyújtunk:
- dinamikus, fiatalos munkakörnyezet, csapatmunka,
- fejlődési, továbblépési lehetőség,
- állandó kihívásokkal teli munkakör.
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület, Ilka utca 31.
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét április 27-ig várjuk az info@kovet.hu és a toth@kovet.hu címre.