Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Non-profit szervezetünk 90 vállalati tagot tömörít, fő célunk a fenntartható fejlődés elméletének és módszereinek átadása, rendezvényeken, kiadványokon, gyakorlati programokon keresztül, 1995 óta.

Feladatok:

  1. általános irodai feladatok, beszerzések elvégzése, kapcsolattartás az egyesület könyvelőjével,
  2. hivatali ügyintézés,
  3. szerződések kezelése, számlázás,
  4. pályázatok figyelése, a pályázati dokumentáció összeállítása,
  5. üzleti utak teljes körű szervezése belföldön és külföldön egyaránt,
  6. saját rendezvényeinken való aktív részvétel a szervezésben és a lebonyolításban,
  7. kommunikációs részfeladatok ellátása,
  8. a KÖVET honlapjának karbantartása.

Elvárások:

  1. felsőfokú végzettség,
  2. idegennyelv:  legalább középfokú angol nyelvtudás,
  3. jó helyesírás, jó íráskészség,
  4. számítógépes ismeret: Excel, Word, Power Point, internet,
  5. munkaidő: 8 óra (állásmegosztás lehetséges),
  6. precíz, pontos munkavégzés,
  7. jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  8. jó stressztűrő képesség,
  9. terhelhetőség, rugalmasság,
  10. fenntarthatóság, környezetvédelem iránti elkötelezettség.

Előny:

  1. irodavezetői képesítés,
  2. 1-2 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat,
  3. pénzügyi szemléletmód,
  4. egyéb számítógépes (különösen grafikai) alkalmazások,
  5. rendezvényszervezői tapasztalat.

Amit nyújtunk:

  • dinamikus, fiatalos munkakörnyezet, csapatmunka,
  • fejlődési, továbblépési lehetőség,
  • állandó kihívásokkal teli munkakör.

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület, Ilka utca 31.

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, motivációs levelét április 27-ig várjuk az info@kovet.hu és a toth@kovet.hu címre.