A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjai súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.
A munkakör kapcsán ellátandó főbb feladatok:
- projektekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek
- a projektvezető és szakmai vezető munkájának hatékony támogatása
- pénzügyi adminisztratív feladatok (bejövő- és kimenő számlák kezelése, szortírozása, utalások előkészítése)
- munkaügyi anyagok előkészítése
- a beszerzési eljárásokkal kapcsolatos feladatok ellátása (árajánlatok készítése, folyamatok nyomonkövetése)
- adminisztrációs, dokumentálási és archiválási feladatok
- vidéken és a központban dolgozó munkatársakkal, valamint partnerekkel való kapcsolattartás
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség
- adminisztrációs területen szerzett legalább 2 éves tapasztalat
- magabiztos Ms Office használat, különös tekintettel az MS Excelre
- jó szervezési és kommunikációs készség
- precizitás, hatékony munkavégzés
- jó monotonitástűrés
A munkakör betöltése kapcsán előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség
- európai uniós pályázati rendszerrel (különösen az EFOP projektekkel) kapcsolatos tapasztalat
- projektasszisztensi vagy egyéb projektmenedzsment területén szerzett tapasztalat
- szociális, egészségügyi, gyermekvédelmi területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- béren kívüli támogatások
- innovatív munka
- támogató csapat
Munkavégzés helye: Budapest XII. kerület
Jogviszony jellege, időtartama: teljes munkaidő, határozatlan idejű munkaszerződés
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését a gyerekesely@maltai.hu e-mail címen önéletrajza és motivációs levele csatolásával, „Irodavezető” munkakör megjelölésével 2019. június 23-ig.