Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 15.
A pozíció részmunkaidős (heti 20-25 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: 1011 Budapest, Hunyadi J. utca 13.
Foglalkoztatás: a munka törvénykönyve szerint

Főbb feladatok:

  • általános szervezési és adminisztratív feladatok (adatbázisok kezelése, frissítése, szerződések kezelése, közreműködés pályázati dokumentációk készítésében)
  • az Ügyvezető munkájának támogatása, az irodai asszisztens(ek) és az önkéntesek munkájának koordinálása
  • szülőkkel, pedagógusokkal, önkéntesekkel való telefonos és e-mailes kapcsolattartás, az Alapítvány állami, nonprofit és vállalati partnereivel szemben való képviselete
  • az Alapítvány kommunikációs anyagainak (tájékoztató anyagok, beszámolók, meghívók) tartalmi összeállítása és felületeinek (honlap, Facebook) kezelése

Elvárásaink:

  • felsőfokú végzettség (vagy folyamatban lévő tanulmányok)
  • átfogó ismeretek a hazai nonprofit szektor, a magyar közoktatási rendszer működéséről
  • B1 szintű angol nyelvismeret
  • MS Office szoftverek (elsősorban Word, Excel) és felhőalkalmazások magas szintű ismerete
  • kitűnő folyamatmenedzsment, rendszerszemlélet, analitikus gondolkodás
  • alaposság, megbízhatóság
  • kiváló fogalmazási készség, önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés
  • nyitottság, jó szervező, problémamegoldó és kommunikációs készség

Előnyt jelent:

  • folyamatban lévő vagy befejezett pedagógia, pszichológia tanulmányok
  • tehetségfejlesztés területén vagy civil szervezetnél szerzett (vezetői) tapasztalat
  • további idegen nyelv(ek), kép és honlapszerkesztő programok ismerete
  • integrált informatikai rendszerek és adatbázisok korábbi használata

Amit kínálunk:

  • fiatalos, lelkes, elkötelezett csapat
  • pozitív munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények,
  • versenyképes jövedelem
  • szakmai gyakorlatról szóló igazolás
  • stabil szervezeti háttér, kölcsönös elégedettség esetén hosszú távú munkalehetőség

Magyar nyelvű önéletrajzát, valamint egy oldalas motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2016. szeptember 15-ig a messzehangzo.iroda@gmail.com címen várjuk! A jelentkezésnél kérjük megjelölni az időpontot, amikor kezdeni tud Alapítványunknál. A jelentkezések elbírálása folyamatosan, a jelentkezések sorrendjében történik!

A Messzehangzó Tehetségek Alapítvány 100%-ban magyar, független, önfenntartó, alulról jövő kezdeményezésként azzal a céllal jött létre, hogy szociokulturálisan hátrányos helyzetű, felső tagozatos gyermekeket teljesen ingyenesen iskolán kívüli tehetséggondozó programokban részesítsen. Az iskolán kívüli tehetséggondozásban három fő területre helyezzük a hangsúlyt - a művészetekre, sportra és a természettudományokra. (További információ a www.messzehangzo.hu oldalon. Érdeklődni a 20/665-9993-as telefonszámon lehet.)