Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa tagja a 134 országban működő SOS Gyermekfalvak Nemzetközi Szövetségének. Egy olyan civil szervezet a gyermekvédelem területén, amely nevelőszülői hálózatokat és lakásotthonokat működtet. Az elmúlt 10 évben a szervezet megújult, és ehhez a szakmai megújuláshoz keres innovatív munkatársakat. Szakmai munkánk minőségének támogatásához keresünk munkatársat a budapesti irodánkba az alábbi pozícióra:
Irodavezető
Főbb feladatok
- Az iroda fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok szervezése, intézése, elvégzése;
- Gépkocsi flotta ügyintézése (szervizek, karbantartás);
- A céges / dolgozói mobiltelefon flotta intézése, nyilvántartása;
- Jegyzőkönyvek, jelentések elkészítése;
- Postázási, irattározási, archiválási feladatok elvégzése;
- Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, szállítókkal;
- Vendégek fogadása, telefonközpont kezelése;
- Külföldi kiküldetéssel kapcsolatos valutaigénylés, napidíjjal kapcsolatos teendők ellátása;
- A könyvelési feladatokban, egyeztetésekben való részvétel, nyilvántartások, statisztikák elkészítése;
Elvárásaink
- Középfokú végzettség
- Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek,
- Legalább középfokú szintnek megfelelő magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban;
- B kategóriás jogosítvány
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés,
- Precizitás, megbízhatóság;
- Csapatszellem.
- Jó kommunikációs készség
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- Nemzetközi cégnél és / vagy nonprofit szférában szerzett tapasztalat;
- Pénzügyi és adminisztrációs területen szerzett gyakorlat,
Amit ajánlunk:
- Barátságos munkahelyi légkört, támogató csapatot.
- Változatos és kihívásokkal teli feladatokat egy nemzetközi munkakörnyezetben
- Pályakezdők jelentkezését is várjuk, és részmunkaidőben (6 órás) is elképzelhető a foglalkoztatás!
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje angol és magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és motivációs levelét 2018. szeptember 20-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu