Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
A munkakör célja: a Magyar Vöröskereszt Keresőszolgálat munkájának segítése, adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása.
Munkavégzés helye: Budapest
Feladatok:
- beérkező keresési kérelmek rendszerezése
- levelezés angol és magyar nyelven
- adatrögzítés
- statisztikák készítése
- ügyfelek fogadása
- új és régebbi ügyek nyomon követése
- a kereső rokonok tájékoztatása
- külföldi partnerekkel való kapcsolattartás
- kutatás az archív irattárban
Elvárások:
- legalább középszintű, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
- adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- Internet alapú feladatkezelő rendszerek (Google táblázatok, Google Drive, Office 365), és MS Office alkalmazások biztos ismerete
- monotonitás tűrés
- terhelhetőség
- feddhetetlenség, büntetetlen előélet
Személyiségbeli követelmények:
- megbízható, pontos, tanulékony, kommunikatív, rendszerető személyiség
- kiváló szervezőkészség
- csapatjátékos
- a Vöröskereszt alapértékeivel való azonosulás
Előny:
- non-profit szervezetek működésében való jártasság
- rugalmas hozzáállás
Jelentkezés módja: 2017. december 15-ig a hr@voroskereszt.hu e-mail címen, keresőszolgálati munkatárs munkakör megjelölésével, részletes fényképes szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel.