Ezt a cikket több mint 1 éve publikáltuk, ezért az itt megjelenő információk mára pontatlanok, elavultak lehetnek. A felmerülő hibákért, tévedésekért, elavult információkért nem vállalunk felelősséget.

Kommunikációs és pénzügyi asszisztens munkatárs

2017. november 22.

Jelentkezési határidő: 2017. december 22.

A HAT Alapítvány kommunikációs és pénzügyi asszisztens munkatársat keres heti 20 órás munkaidőre, rugalmas munkavégzéssel, részben otthonról végezhető munkára.

Leendő csapattagunk szívesen és jól dolgozik önállóan, szereti a projekt típusú munkavégzést, amikor maga oszthatja be az idejét - ennek minden előnyével és hátrányával :-)

Az ajánlatunk érdekelni fog, ha...

  • fontos neked a rugalmas munkavégzés;
  • ha heti 20 órás munkát keresel;
  • profin tudod használni az MS Office programokat, különösen Excel, Word és Power Pointot;
  • magabiztosan kezeled a Google Drive-ot;
  • van adminisztrációs gyakorlatod;
  • van saját számítógéped és otthoni internet elérésed;
  • szeretsz írni, jól fogalmazol;
  • nem félsz új alkalmazások megismerésétől és kezelésétől :-)

Amire megkönnyíti a közös munkát:

  • Okostelefon;
  • Rugalmasság;
  • Jókedv;
  • Kreativitás.

A feladat:

  • Internetes oldalunk és webshopunk adminisztrációjában való részvétel - www.gudi.ittvagyok.org;
  • Pénzügyi nyilvántartások elkészítése - sok-sok excel tábla;
  • Bemutatkozó anyagok előkészítése, megírása;
  • Blogbejegyzések, FB posztok elkészítése;
  • Telefonos és e-mail kapcsolattartás Partnereinkkel.

Ami nem számít...

  • a korod;
  • a nemed;
  • a gyerekeid száma;
  • van-e diplomád;
  • a nyelvtudás fontos a mai világban, de ehhez a munkához nem fog kelleni.

Ha érdekel, kérlek, küldd el önéletrajzodat a lia@ittvagyok.org címre word formátumban.

Ha pár mondatban összefoglalod, mi van az adatok mögött, annak örülünk - ezt szokták motivációs levélnek hívni :-)

Ha kérdésed van Mészáros Liát hívhatod a 06 20 299 8030 számon!


Címkék
állás, munkavállalás