A Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága kommunikációs koordinátor  munkatársat keres , rész vagy teljes munkaidőben, azonnali munkakezdéssel.

Főbb feladatok:

  • kommunikációs és PR kampányokat, programokat, projekteket dolgoz ki és hajt végre;
  • szervezi, tervezi, koordinálja a Magyar Vöröskereszt PR tevékenységét, PR és sajtó anyagokat készít és juttat el a sajtó munkatársai részére;
  • kapcsolatot tart a sajtó képviselőivel és reklámügynökségekkel, segíti a Magyar Vöröskereszt médiacsatornáinak kiépítését;
  • a szakmai vezetőkkel közösen segíti, felügyeli, menedzseli a Magyar Vöröskereszt és annak alaptevékenységeihez kapcsolódó kiadványok, reklámanyagok elkészítését, az online tartalmak megjelenítését;
  • részt vesz a belső rendezvények szervezésében, segíti azok kommunikációs tevékenységét;
  • a szervezet weboldalának és social média felületeinek kezelése
  • folyamatosan kapcsolatot tart és együttműködik a Családi Lap szerkesztőségével, egyeztet a Családi Lapban megjelenő tartalmakkal kapcsolatosan;
  • kapcsolatot tart a megyei/fővárosi szervezetekkel és segíti és felügyeli azok kommunikációs tevékenységét.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • magas szintű íráskészség
  • kezdeményezőkészség, precizitás
  • stratégiai gondolkodásmód
  • párhuzamos feladatok menedzselése

Előnyt jelent:

  • ügynökségi, szerkesztőségi tapasztalat
  • adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • civil szervezetnél szerzett tapasztalat
  • angol nyelvismeret
  • B kategóriás jogosítvány
  • WORD Press, Facebook Business Manager, Google Ads ismeretek
  • Adobe Photoshop, Adobe Indesign vagy Adobe Peremier ismeret
  • aktív sajtó kapcsolatok
  • Fényképezési ismeretek

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérem fényképes szakmai önéletrajzát , fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2021. június 30. napjáig elküldeni.