Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az Adománytaxi félállású kommunikációs munkatársat keres!

(Letöltés PDF formátumban)

Mi lenne a feladatod?

• az Adománytaxi kommunikációs stratégiájának megtervezése
• stakeholder adatbázis létrehozása, kezelése
• adományozókkal és támogatókkal való kapcsolattartás
• kampányok tervezése és lebonyolítása
• kommunikációs csatornák összehangolt kezelése (social media, honlap, hírlevél)
• fundraising feladatok ellátása a meglévő stratégia alapján

Amit mindenképpen várunk Tőled…

• legalább 2 éves kommunikációs területen szerzett tapasztalat, akár for profit, akár non profit területről
• legalább 2 éves forrásteremtési tapasztalat
• nyitottság és érdeklődés társadalmi kérdések iránt
• felsőfokú angol nyelvű tudás írásban és szóban is
• jó prezentációs készség
• MS Office, illetve legalább egy képszerkesztő és/vagy grafikai program magabiztos használata
• számlaképesség
• saját laptop
• lelkesedés, proaktivitás, önállóság, illetve tudj csapatban dolgozni

Amit, mi adhatunk…

• a lehetőség, hogy egy gyorsan fejlődő civil szervezet húzóembere legyél
• rugalmas munkaidő
• fizetés emelkedési lehetőség a teljesítmény függvényében
• dress code nélküli, kutyabarát közösségi iroda, szuper jó emberekkel és hangulattal

Ami előny jelent…

• ha van önkéntes tapasztalatod különböző civil szervezeteknél
• ha for profit szektorban is dolgoztál már
• ha nem csak egy munkát szeretnél, hanem valóban egy jó ügy mellé akarsz állni

A kiválasztás egy személyes interjú és egy maximum egy órás próbamunka után történik.

Jelentkezés: Részletes önéletrajzoddal és maximum egy oldalas motivációs levéllel legkésőbb 2019. december 20-ig az info@adomanytaxi.hu e.mail címen. Minden jelentkezőnek visszajelzünk!

Munkakezdés: 2020. február 1.