Mi lenne a feladatod?
• az Adománytaxi kommunikációs stratégiájának megtervezése
• stakeholder adatbázis létrehozása, kezelése
• adományozókkal és támogatókkal való kapcsolattartás
• kampányok tervezése és lebonyolítása
• kommunikációs csatornák összehangolt kezelése (social media, honlap, hírlevél)
• fundraising feladatok ellátása a meglévő stratégia alapján
Amit mindenképpen várunk Tőled…
• legalább 2 éves kommunikációs területen szerzett tapasztalat, akár for profit, akár non profit területről
• legalább 2 éves forrásteremtési tapasztalat
• nyitottság és érdeklődés társadalmi kérdések iránt
• felsőfokú angol nyelvű tudás írásban és szóban is
• jó prezentációs készség
• MS Office, illetve legalább egy képszerkesztő és/vagy grafikai program magabiztos használata
• számlaképesség
• saját laptop
• lelkesedés, proaktivitás, önállóság, illetve tudj csapatban dolgozni
Amit, mi adhatunk…
• a lehetőség, hogy egy gyorsan fejlődő civil szervezet húzóembere legyél
• rugalmas munkaidő
• fizetés emelkedési lehetőség a teljesítmény függvényében
• dress code nélküli, kutyabarát közösségi iroda, szuper jó emberekkel és hangulattal
Ami előny jelent…
• ha van önkéntes tapasztalatod különböző civil szervezeteknél
• ha for profit szektorban is dolgoztál már
• ha nem csak egy munkát szeretnél, hanem valóban egy jó ügy mellé akarsz állni
A kiválasztás egy személyes interjú és egy maximum egy órás próbamunka után történik.
Jelentkezés: Részletes önéletrajzoddal és maximum egy oldalas motivációs levéllel legkésőbb 2019. december 20-ig az info@adomanytaxi.hu e.mail címen. Minden jelentkezőnek visszajelzünk!
Munkakezdés: 2020. február 1.