Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Mosoly Alapítvány pénzügyi és irodai asszisztenst keres 6 órás munkaidőbe

A Mosoly Alapítvány ingyenes mese- és művészetterápiás programokkal segíti azoknak a gyerekeknek a lelki gyógyulását, akik hosszan tartó betegségben szenvednek. Terápiás programjainkat magasan képzett szakemberek (pszichológusok, klinikai szakpszichológusok, művészetterapeuták) közreműködésével, jól kidolgozott monitoring rendszer mellett végezzük. Kis létszámú, dinamikus csapatunkba keresünk hosszú távra olyan precíz és pénzügyi adminisztrációban is jártas munkatársat, aki élvezi az összetett feladatkörből adódó sokszínű munkát és az ezzel járó kihívásokat.

Ha mindez megvan benned és elkötelezett tagja szeretnél lenni csapatunknak, várjuk jelentkezésedet!

Jelentkezési határidő: 2020. január 5.

Állás típusa: 6 órás munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest, Nyugati tér

Főbb feladataid közé tartozna az Alapítvány működésével kapcsolatos pénzügyi és HR adminisztráció, a könyvelőkkel és bérszámfejtőkkel történő kapcsolattartás, a házipénztár kezelése, az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása és az alapítványi vezető munkájával kapcsolatos asszisztencia ellátása.

Feladatok:

  • számlák adminisztrálása, könyvelésre összekészítése,

  • házipénztár kezelése,

  • banki ügyintézés, banki kapcsolattartás, készpénzfelvétel és -befizetés

  • éves audit előkészítése, támogatása,

  • jelenléti ívek, szabadságok adminisztrálása, egyéb munkaügyi nyomtatványok ügyintézése, előkészítése

  • informatikai problémák kezelése (kapcsolattarás a rendszergazdával, a webhely szolgáltatóval, illetve a nyomtató karbantartóval)

  • informatikai eszközök nyilvántartása (telefonok, mobilok, laptopok, nyomtatók, szerverek)

  • beszerzések bonyolítása

  • gondoskodás az irodaszerek, papír, festékkazetta, illetve egyéb, a működéssel kapcsolatos fogyó anyagok (pl. kávé, tej, ásványvíz) szükség szerinti pótlásáról

  • az irodával kapcsolatos egyéb feladatok ellátása (pl. leltározás)

  • kimenő/bejövő küldemények iktatása, postai feladások intézése

  • egyéb hivatali ügyek intézése (pl. Telenor kapcsolattartás az előfizetések vonatkozásában)

  • vezetői asszisztencia ellátása

Jelentkezési feltételek:

  • Minimum 3 év munkatapasztalat pénzügyi adminisztrációs területen (vezetői asszisztencia területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel)

  • Pontos, precíz és önálló munkavégzés

  • Számítógépes ismeretek (word, xls biztos kezelése)

A munkához szükséges kompetenciák:

  • Gyors és hatékony munkavégzés

  • Jó szervezési készség

  • Jó időmenedzsment készség

  • Rugalmasság

  • Nyitottság az új dolgokra

  • Segítő- és szolgálatkészség

  • Csapatmunkában való aktív részvétel

  • Jó kommunikációs készség

  • Jó konfliktuskezelő képesség

Amit kínálunk:

  • Részese lehetsz egy értékorientált, szakmai szervezetnek

  • Tagja lehetsz egy kis létszámú, dinamikus csapatnak

  • Változatos feladatokkal, kihívásokkal találkozhatsz a napi munkádban

  • Tanulási és fejlődési lehetőségeket kapsz

Jelentkezés:

Az allas@mosolyalapitvany.hu címre elküldött önéletrajzzal, - mely tartalmazza a bérigény megjelölését - és motivációs levéllel, valamint egy referenciát adó személy elérhetőségének megjelölésével.

A motivációs levél maximum egy A/4-es oldal terjedelmű legyen, melyben bemutatod:

  • Miért szeretnél a Mosoly Alapítványnál dolgozni ebben a munkakörben?

  • Miért tartod magad alkalmasnak erre a feladatra, milyen számunkra fontos kompetenciáikkal rendelkezel?

Várható munkába lépés: 2020. február eleje

A pályázatuk alapján első körben kiválasztott jelöltek személyes interjún vesznek részt (várhatóan 2 fordulóra lehet számítani).

További információk az alapítványról: www.mosolyalapitvany.hu