A Bagázzsal 2011 óta dolgozunk a romatelepeken élőkkel és élőkért. Tízfős csapattal és évente több, mint száz önkéntessel együtt teszünk azért, hogy egy igazságosabb társadalomban éljünk, ahol a telepen élőknek is esélye van a továbblépésre. Munkánkat állami támogatásoktól függetlenül, vállalati és magánadományokból, valamint nemzetközi pályázatokból tartjuk fenn.
Téged keresünk, ha jó kommunikációs képességekkel rendelkezel, rugalmas az időbeosztásod, és otthonosan mozogsz az irodai és irodán kívüli feladatok világában is.
Csapatunk elkötelezett tagját keressük részmunkaidőben.
Jelentkezési határidő: október 30.
Munkakezdés időpontja: minél hamarabb, lehetőleg november elején
Főbb feladatok:
- Irodai és közösségi téri rend betartatása és rendben tartása (heti 1 takarítás mellett)
- Kapcsolattartás a közösségi tér leendő és meglévő bérlőivel
- Kisebb irodán kívüli feladatok ellátása (kulcsmásolás, postázás)
- Irodaszerek nyilvántartása és rendelése
Te vagy az ideális jelölt, ha:
- Rugalmas és proaktív vagy
- Van tapasztalatod az irodavezetésben
- Könnyen teremtesz és tartasz fenn kapcsolatot emberekkel
- Jól alkalmazkodsz a változásokhoz, megoldás-orientált vagy
- Nem riadsz meg a kisebb, monotonabb feladatoktól sem
Amit mi tudunk nyújtani:
- Egy szuper irodát/közösségi teret, benne jófej kollégákkal
- Rugalmas munkaidőt
- Bejelentett munkát
A jelentkezéshez, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot, ahol magyar nyelvű önéletrajzod feltöltése mellett néhány rövid kérdésre is várjuk a válaszodat! (A kitöltéshez be kell jelentkezned Gmail fiókodba.)
Ha kérdésed merülne fel a pozícióval kapcsolatban, kérjük, írj nekünk az info@bagazs.org email címre!
Minden jelentkezőnek legkésőbb november 3-ig visszajelzünk.