Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Tempus Közalapítvány az Emberi Erőforrások Minisztériuma felügyelete alatt működő, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező, közhasznú pályáztató szervezet, amely az általa kezelt programokon keresztül a legnagyobb mértékű mobilitást bonyolítja le Magyarországon, képzéseket nyújt az EU támogatások felhasználása témakörében, illetve tudásközpont szerepet tölt be.

A Tempus Közalapítvány Tudásmenedzsment csoportja magyar és idegen nyelvű ügyfélkapcsolati munkatársat keres

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.

A munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület

Az állás betölthető: megegyezés szerint, akár azonnal

Várjuk jelentkezésed, ha az alábbiakkal szívesen foglalkoznál:

A Tempus Közalapítvány által koordinált pályázati programokkal, valamint a képzésekkel kapcsolatos információs és kommunikációs feladatok ellátása:

  • általános információ nyújtása e-mailen és telefonon a pályázó intézmények és hallgatók számára elsősorban magyar, esetenként angol nyelven;
  • személyes ügyfelek fogadása;
  • az ügyfélszolgálati munka minőségfejlesztése;
  • információs előadások tartása;
  • a Tudásmenedzsment csoport tevékenységének adminisztratív támogatása: kapcsolattartás szakértőkkel, intézményekkel, hivatalokkal, az intézményen belül más csoportokkal;
  • szakmai és pénzügyi dokumentumok, szerződések előkészítése, iktatása, rendszerezése, határidők nyomon követése;
  • adatbázisok kezelése;
  • kimutatások, statisztikák összeállítása.

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • felsőfokú végzettség
  • tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office szoftverek magabiztos kezelésének készsége
  • átlagon felüli szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • terhelhetőség, jó konfliktuskezelési készség, szolgáltatói attitűd
  • precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • nyitottság a másokkal való együttműködésre
  • nyitottság, érdeklődés az európai és oktatási témák iránt, motiváltság a szakmai önfejlesztésben

Előnyt jelent:

  • irodai környezetben szerzett munkatapasztalat
  • irodai adminisztrációs folyamatokban, ügyviteli folyamatok alkalmazásában szerzett tapasztalat
  • angol mellett más idegen nyelv aktív, legalább középfokú ismerete
  • ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalat
  • online és közösségi kommunikációban szerzett jártasság
  • tanulás és tudás, szakmai fejlődés iránti elköteleződés

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • Hosszú távon számítunk a munkatársainkra
  • Értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk
  • Biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk
  • A betanulást minden kollégánk segíti
  • Nagyon szeretünk csapatban dolgozni, de az önálló munkára is van lehetőség
  • A megoldandó feladatokra kihívásként tekintünk
  • A kollégáink megbízhatóak és felelősségteljesek
  • Fejlődést, tanulást támogató a kultúránk
  • Minőségi belvárosi irodatérben, kiváló munkaeszközökkel dolgozunk
  • Hosszútávon stabil szervezeti háttérrel rendelkezünk

Magyar és angol nyelvű Europass formátumú önéletrajzod, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs leveled 2019. március 22-ig várjuk honlapunkon az alábbi linkre kattintva: Ügyfélkapcsolati munkatárs jelentkezés