Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:         

  • az illetékes szakmai vezető munkájának adminisztratív támogatása;
  • operatív feladatok elvégzése és megbeszélések szervezése;
  • megyei jegyzőkönyvek, adatbekérések összegyűjtése; és összesítése,
  • eszköz vagy anyagkiadás raktári ügyintézésének adminisztrációja;
  • egyéb elsősegélynyújtás vizsgáztatással kapcsolatos adminisztratív, operatív teendők segítése;
  • VEN ESNY rendszerben betanulható rutin javítások eszközlése;
  • megyei szervezetekkel való kapcsolattartás támogatása,
  • levelezések előkészítése;
  • rendezvények előkészítésének és lebonyolításának támogatása;
  • fejlesztési projektek támogatása, emlékeztetők készítése, kiküldése;
  • egyéb ad-hoc feladatok ellátása.

 Elvárások:

  • középfokú végzettség;
  • megbízható, precíz munkavégzés;
  • határozottság;
  • proaktivitás;
  • magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint;
  • új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
  • kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
  • ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
  • az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség.

Előnyt jelent:                                                                                       

  • felsőfokú végzettség;
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
  • nyelvismeret (preferált: angol/német);
  • „B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)

 

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség.

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
  • a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.

Pályázati anyag benyújtásának módja:

elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a  hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;

  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Adminisztrátor (4 óra)– HR 60/2023.

Jelentkezés határideje: 2023. március 3

Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:                      

A pályázatok elbírálásának menete:

  • kizárólag a jelentkezési határidőn belül beérkező pályázatok kerülnek elbírálásra;
  • a kiválasztott pályázók egykörös személyes beszélgetésen vesznek majd részt.

A pályázatok elbírálásának határideje: 2023. március 14.

    A munkába állás legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).