
Tapasztalt értékesítő vagy aki nem riad vissza a kapcsolatépítéstől?
Szeretsz csapatban dolgozni? Vezettél is már akár nagyobb csapatot is?
Gyere és csatlakozz értékesítői, másnéven adománygyűjtő csapatunkhoz,
hogy egy jó ügy érdekében dolgozhass, egy kiváló csapatban!
A munkakör célja:
A F2F – azaz face-to-face – tevékenység célja, hogy forgalmas csomópontokon, plázákban és bevásárlóközpontokban kutassuk fel új támogatóinkat a járókelők megszólításával és támogatói csoportos beszedési megbízás kötésével. Tesszük mindezt az ország több pontján, Budapesten és vidéki nagyvárosokban is, nagyjából 100-150 munkatárssal, melyből megközelítőleg 70-80 dolgozik Budapesten. Jelenleg a budapesti csapatok koordinásához keressük új kollégánkat.
A F2F koordinátor elsődleges feladata, hogy beosztottjaival együtt elérje a meghatározott éves bevételi terveket. Aktívan részt vesz az adománygyűjtésben, és segíti beosztottjait a meghatározott célok elérésében, a munka megszervezésében. Folyamatosan kapcsolatban van a budapesti csapatvezetőkkel és támogató toborzókkal, amely többségében személyes jelenlétet is igényel, így sok utazással jár a munkakör. Mindemellett felelőssége, hogy pozitív képet alakítson ki az Alapítványról, és ismertségét növelje magánszemélyek körében.
Főbb kihívások, amelyek munkád során jelentkezni fognak:
- Új támogatók felkutatása és támogatói csoportos beszedési megbízások kötése
- Munkaidő beosztások elkészítése
- Folyamatos kapcsolattartás a csapatvezetőkkel
- Új jelentkezők fogadása, interjúztatása és oktatása
- Új és meglévő beosztottak pontos adminisztrálása adatbázisban
- Munkavégzés helyszínével kapcsolatos tervek felállítása
- Jelenéti ívek, formanyomtatványok ellenőrzése és eljuttatása a központi koordinációs irodába
- Munkaeszközök folyamatos biztosítása a beosztottaknak
Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:
- Minimum középfokú végzettséggel és ideális esetben egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
- Magabiztosan kezeli a számítógépet (Word, Excel).
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készséggel rendelkezik;
- Minimum 1-2 éves értékesítői és/vagy munkaerő-szervezési tapasztalattal rendelkezik;
- Képes motiválni több csapatot;
- Jó stressztűrő képességgel rendelkezik
- Szeret utazni, úton lenni
- Büntetlen előéletű (erkölcsi bizonyítvány szükséges)
Előnyt jelent:
- Non profit szférában szerzett releváns tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
A munkavégzés helye és foglalkoztatás:
- Budapest
Amit ajánlunk:
- Változatos szakmai feladatokat egy izgalmas és szeretetteli közegben
- Barátságos, közvetlen csapatot és jó hangulatú munkahelyi légkört
- Családbarát munkahelyet és hosszútávú munkalehetőséget
- Széles körű tapasztalat megszerzésének lehetőségét egy nemzetközi alapítványnál
- Folyamatos továbbképzési lehetőségeket.
Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével, legkésőbb 2023. október 6-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu |