A Symphonia Alapítvány hátrányos helyzetű gyerekek zenei nevelésével foglalkozik. Budapesti irodánkba keresünk irodai asszisztenst.
Főbb feladatok:
-
postai küldemények kezelése (fogadás, iktatás, kézbesítés, feladás);
-
postával kapcsolatos ügyintézés (pl. meghatalmazások, postafiókbérleti ügyek, átirányítás stb.);
-
az Igazgatóság iratanyagainak kezelése, szkennelése, mentése, papíralapú archiválása;
-
online ügyintézés (rendszerezés, mentés, továbbítás)
-
banki ügyintézés (meghatalmazással);
-
iratanyagok lementése, rendszerezése;
-
nyomtatás, aláíratás;
-
egyéb irodai feladatok (pl. karbantartás megszervezése, housekeeping, alkalmi kézbesítői feladatok stb.);
-
irodaszerek rendelésének részfeladatai;
-
leltározási részfeladatok;
-
készletnyilvántartási részfeladatok;
Elvárások:
-
középfokú végzettség;
-
megbízható, precíz munkavégzés;
-
pontos feladatvégrehajtás;
-
rendszerezettség;
-
határozottság, nagyfokú önállóság és proaktivitás;
-
MS Office (Word, Excel) ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
-
új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
-
ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
-
jó kommunikációs készség
A pályázat elbírálásakor előnyt jelent:
-
irodai titkár, irodai asszisztens, ügyviteli titkár, irodai adminisztrátor szakképesítés;
-
munkaügyi és/vagy pénzügyi területen szerzett tapasztalat;
-
„B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)
Munkaidő: heti 40 óra, teljes munkaidő, rendes munkarend
Távmunka: nem
Bérezés: megegyezés szerint
Kezdés: azonnal
Munkavégzés helyszíne: Budapest, II. kerület, Batthyányi tér környéke
Munkavégzés időtartama: határozatlan idejű
Pályázati anyag összetétele:
-
részletes –1 évnél nem régebbi önarcképes– szakmai önéletrajz;
-
a nettó fizetési igényt is tartalmazó motivációs levél;
Pályázati anyag benyújtásának módja:
-
elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), az allastitkar2021@samisuli.hu e-mail címre elküldve
Bővebb információ szervezetünkről: www.symphonia.hu, https://www.facebook.com/symphoniasuli