Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Feladatok:
- Alap IT infrastruktúra üzemeltetés (szerver, hálózat és kliens)
- Felhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban
- MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása
- Felhasználói jogosultságok adminisztrálása, naprakészen tartása
- Frissítések és biztonságot növelő intézkedések elvégzése
- A felhasználói igények, hibajegyek és változáskérések nyomonkövetése, monitorozása és precíz dokumentálása
- Telefonos és ticketing rendszerben jelentett rendellenességek megválaszolása és megoldása
- Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása
- Egyéb informatikai eszközök telepítése, konfigurálása
- Feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása
Elvárások:
- Képesség önállóan és csapatban való munkavégzésre
- Legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat vállalati környezetben
- Rugalmasság, terhelhetőség, önálló problémamegoldó képesség
- Windows kliens, MS Office üzemeltetői ismeret
- Alapszintű hálózati ismeretek
- Alapszintű szakmai angol nyelvismeret
Az állás betöltéséhez előnyt jelent de nem feltetele:
- MS Windows szerver, Active Directory ismerete
- MS SQL, Exchange ismeret
- Azonnali munkakezdés
Amit kínálunk:
- egyéb, béren kívüli támogatások
- családbarát munkahely
- kellemes munkakörnyezet
- támogató csapat
Jogviszony jellege, időtartama:
- Teljes munkaidő
- Határozatlan idejű
Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület
Jelentkezés módja:
Szakmai önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével lehet az it-rendszergazda@hr.maltai.hu e-mail címen.