Feladatok:

  • Alap IT infrastruktúra üzemeltetés (szerver, hálózat és kliens)
  • Felhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban
  • MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása
  • Felhasználói jogosultságok adminisztrálása, naprakészen tartása
  • Frissítések és biztonságot növelő intézkedések elvégzése
  • A felhasználói igények, hibajegyek és változáskérések nyomonkövetése, monitorozása és precíz dokumentálása
  • Telefonos és ticketing rendszerben jelentett rendellenességek megválaszolása és megoldása
  • Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása
  • Egyéb informatikai eszközök telepítése, konfigurálása
  • Feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása

Elvárások:

  • Képesség önállóan és csapatban való munkavégzésre
  • Legalább 3-5 éves szakmai tapasztalat vállalati környezetben
  • Rugalmasság, terhelhetőség, önálló problémamegoldó képesség
  • Windows kliens, MS Office üzemeltetői ismeret
  • Alapszintű hálózati ismeretek
  • Alapszintű szakmai angol nyelvismeret

Az állás betöltéséhez előnyt jelent de nem feltetele:

  • MS Windows szerver, Active Directory ismerete
  • MS SQL, Exchange ismeret
  • Azonnali munkakezdés

Amit kínálunk:

  • egyéb, béren kívüli támogatások
  • családbarát munkahely
  • kellemes munkakörnyezet
  • támogató csapat

Jogviszony jellege, időtartama:

  • Teljes munkaidő
  • Határozatlan idejű

Munkavégzés helye:

Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével lehet az it-rendszergazda@hr.maltai.hu e-mail címen.