Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
A kiutazásért felelős programkoordinátor elsődleges feladata a középiskolai csereprogramokban részt vevő fiatalok toborzása, a jelentkezési folyamat, a kiutazás és a visszailleszkedési folyamat koordinálása, támogatása, kapcsolattartás a szülőkkel.
A munkakörben ellátandó feladatok részletesen:
- Érdeklődők folyamatos tájékoztatása
- A csereprogram lehetőségekről szóló rendszeres információs estek szervezése és lebonyolítása
- Tájékoztató és promóciós anyagok frissítése
- Beérkező érdeklődések kezelése, továbbítása körzetelnökök felé
- Jelentkezési anyagok kezelése és adminisztrálása
- Kapcsolattartás a nemzetközi partnerekkel
- Folyamatos kommunikáció a szülőkkel, diákokkal
- Kiutazás előtti felkészülés támogatása
- Vízumügyintézés támogatása
- Kiválasztási és kiutazás előtti orientációs hétvégék szervezése
- Prezentálás szülők, diákok előtt
- Együttműködés az irodavezetővel pénzügyi kérdések kapcsán
- Belső statisztikák és nyilvántartási rendszer vezetése, kimutatások készítése
- Ügyeleti mobil kezelése beosztás szerint
Az ideális jelentkező:
- Jó kommunikációs készséggel rendelkezik (írásban, szóban, nyilvánosság előtt)
- Magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban (legalább B2 szint), esetleg más nyelven is hasonló szinten beszél
- Jó szervező
- Nagyfokú tolerancia, empátia, rugalmasság és stressztűrő képesség jellemzi
- Csapatjátékos
- Legalább 2 éves munkatapasztalattal rendelkezik, ideális esetben a nonprofit / oktatási szektorban
Előnyt jelent:
- Nemzetközi programok szervezésében szerzett tapasztalat (pl. ERASMUS, Campus Mundi, Stipendium Hungaricum)
- Felsőfokú végzettség
- Felsőfokú (legalább C1) szintű angol nyelvtudás
- Egyéb nyelvek ismerete
Juttatások:
- Versenyképes bérezés
- Hazai és nemzetközi tréninglehetőségek
- Folyamatos kapcsolattartás az AFS hálózat külföldi partnereivel
Egyéb tudnivalók a munkakörről:
- Munkavégzés helye: AFS iroda (VII. Dózsa György út 62.) és Home Office
- Heti 40 órás munkaidő
- Hétvégi elfoglaltság évente 6-8 alkalommal
Jelentkezés menete:
- Kérjük, küldje be magyar nyelvű fényképes önéletrajzát július 25. vasárnap éjfélig az info-hungary@afs.org e-mail címre.
- A továbbiakról e-mailen kap értesítést. Csak a releváns jelentkezőket értesítjük.