Szervezeti egységünk célja, hogy a Jelenlét módszer segítségével a Magyarországon leszakadó, mélyszegénységben lévő településeken diagnózisalapú, komplex fejlesztő munkát valósítson meg. A Jelenlét lényege: A kirekesztett közösségekkel együtt, helyben, közösen feltárni a problémákat, azokra választ adni, s együtt megtalálni a kivezető utat. 

A bevont települések számának növekedésével folyamatosan bővítjük a terepen dolgozók, valamint a program hátterét támogató irodai csapatainkat. 

Feladatok:

  • Átutalásos számlák érkeztetése, iktatása
  • Átutalásos számlák rendszerezése projectek szerint, illetve továbbításuk az illetékes szakterületek felé ellenőrzésre/jóváhagyásra
  • Számlák ellenőrzése tartalmi és jogszabályi szempontból
  • Elektronikusan érkező számlák kezelése, lementése, nyomtatása, pályázatok szerinti besorolása

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Pénzügyi adminisztrációs területen szerzett 1-2 éves szakmai gyakorlat
  • Kiváló MS Office ismeretek különös tekintettel az Excel felhasználói szintű ismeretére
  • Precizitás, pontosság, rendszerező készség, önálló munkavégzésre való alkalmasság
  • Kiváló kommunikációs készség

Előny:

  • Szociális és civil szektor ismerete

Amit kínálunk: 

  • Egyéb, béren kívüli juttatások;
  • Kellemes munkakörnyezet;
  • Támogató, befogadó csapat.

Jogviszony jellege, időtartama:

  • Teljes munkaidő
  • Határozatlan idejű

Munkavégzés helye:

Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével lehet penzugyi_adminisztracio_6oras@hr.maltai.hu e-mail címen.