Szervezeti egységünk célja, hogy a Jelenlét módszer segítségével a Magyarországon leszakadó, mélyszegénységben lévő településeken diagnózisalapú, komplex fejlesztő munkát valósítson meg. A Jelenlét lényege: A kirekesztett közösségekkel együtt, helyben, közösen feltárni a problémákat, azokra választ adni, s együtt megtalálni a kivezető utat.
A bevont települések számának növekedésével folyamatosan bővítjük a terepen dolgozók, valamint a program hátterét támogató irodai csapatainkat.
Feladatok:
- Átutalásos számlák érkeztetése, iktatása
- Átutalásos számlák rendszerezése projectek szerint, illetve továbbításuk az illetékes szakterületek felé ellenőrzésre/jóváhagyásra
- Számlák ellenőrzése tartalmi és jogszabályi szempontból
- Elektronikusan érkező számlák kezelése, lementése, nyomtatása, pályázatok szerinti besorolása
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Pénzügyi adminisztrációs területen szerzett 1-2 éves szakmai gyakorlat
- Kiváló MS Office ismeretek különös tekintettel az Excel felhasználói szintű ismeretére
- Precizitás, pontosság, rendszerező készség, önálló munkavégzésre való alkalmasság
- Kiváló kommunikációs készség
Előny:
- Szociális és civil szektor ismerete
Amit kínálunk:
- Egyéb, béren kívüli juttatások;
- Kellemes munkakörnyezet;
- Támogató, befogadó csapat.
Jogviszony jellege, időtartama:
- Teljes munkaidő
- Határozatlan idejű
Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület
Jelentkezés módja:
Szakmai önéletrajz és bruttó fizetési igény megjelölésével lehet penzugyi_adminisztracio_6oras@hr.maltai.hu e-mail címen.