A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hungária krt. 200.
A foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony 3 hónap próbaidő kikötésével.
Főbb feladatok:
- pénztárosi feladatok ellátása, házi pénztár kezelése időszakosan
- vevő számlák kiállítása és könyvelése
- szállítói számlák ellenőrzése és könyvelése
- bankszámlák könyvelése
- átutalási megbízások rögzítése a netbank felületén
- hazai és uniós pályázatok könyvelésében, elszámolásában történő közreműködés
- tárgyi eszközökkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése
- közreműködés pénzügyi és statisztikai információ szolgáltatásban
- partnerekkel való kapcsolattartás
- belső nyilvántartási listák, kimutatások elkészítése, vezetése
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség
- számviteli és/vagy pénzügyi végzettség
- MS Office naprakész, magas szintű ismerete (Excel, Word)
Elbírálásnál előnyt jelent:
- non-profit, illetve közhasznú alapítvány pénzügyi területén szerzett gyakorlat
Elvárások:
Megbízhatóság, önálló munkavégzés, jó helyzetfelismerés, kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, empátia, rugalmasság, érzelmek és indulatok kezelése, elkötelezettség a kitűzött célok megvalósítása mellett, határidők pontos betartása, proaktív, talpraesett, határozott, dinamikus személyiség.
Amit kínálunk:
- kellemes légkör, elhivatott csapat
- fejlődési lehetőségek, változatos feladatok
Kérjük, jelentkezését részletes szakmai önéletrajzával és bruttó fizetési igény megjelölésével elektronikus úton az allas@jobbadni.hu e-mail címre küldje el.
Jelentkezési határidő: 2021. április 09.