A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Alapítvány azért jött létre, hogy a karitatív feladatokat ellátó Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület munkájához támogatást nyújtson. Az Alapítvány szolgáltatásaival, adományaival más, karitatív feladatokat ellátó szervezetek és személyek tevékenységét is segíti, tevékenységi köre magába foglalja a széleskörű egészségügyi és szociális ellátást, valamint a teljeskörű ingatlankezelést (beleértve az ingatlanok építését, felújítását, vásárlását, bérbeadását, üzemeltetését is).

Feladatok: 

  • a projekt működését és végrehajtását biztosító dokumentumok előkészítésében való aktív közreműködés, a dokumentumok folyamatos aktualizálása, véglegesítése
  • e-mailben, telefonon, és/vagy személyesen történő folyamatos kapcsolattartás a projekt feladatainak munkafolyamataiban dolgozó szervezeti egységekkel
  • közreműködés az előrehaladási jelentések, beszámolókhoz kapcsolódó dokumentációk előkészítésében
  • az elektronikus és papír alapú projektdokumentáció tárolása, rendszerezése
  • szakmai értekezletek, rendezvények, egyéb találkozók megszervezésében való részvétel
  • tárgyi eszközök mozgásának nyilvántartása

A munkakör betöltésének feltételei: 

  • minimum középfokú pénzügyi/számviteli végzettség
  • Ms Excel, Word készség szintű használata
  • legalább 1 – 3 év szakmai tapasztalat

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 

  • Európai uniós pályázati rendszerben szerzett szakmai tapasztalat
  • rendszerszemlélet, precizitás
  • együttműködési készség  

 Amit kínálunk:  

  • egyéb, béren kívüli juttatások 
  • családbarát munkahely 
  • kellemes munkakörnyezet 
  • támogató csapat

Munkavégzés helye, kezdete:

  • Budapest XI. kerület– azonnali munkakezdés

Jogviszony jellege, időtartama:   

  • teljes munkaidő 
  • határozatlan idejű