
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Alapítvány azért jött létre, hogy a karitatív feladatokat ellátó Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület munkájához támogatást nyújtson. Az Alapítvány szolgáltatásaival, adományaival más, karitatív feladatokat ellátó szervezetek és személyek tevékenységét is segíti, tevékenységi köre magába foglalja a széleskörű egészségügyi és szociális ellátást, valamint a teljeskörű ingatlankezelést (beleértve az ingatlanok építését, felújítását, vásárlását, bérbeadását, üzemeltetését is).
Feladatok:
- a projekt működését és végrehajtását biztosító dokumentumok előkészítésében való aktív közreműködés, a dokumentumok folyamatos aktualizálása, véglegesítése
- e-mailben, telefonon, és/vagy személyesen történő folyamatos kapcsolattartás a projekt feladatainak munkafolyamataiban dolgozó szervezeti egységekkel
- közreműködés az előrehaladási jelentések, beszámolókhoz kapcsolódó dokumentációk előkészítésében
- az elektronikus és papír alapú projektdokumentáció tárolása, rendszerezése
- szakmai értekezletek, rendezvények, egyéb találkozók megszervezésében való részvétel
- tárgyi eszközök mozgásának nyilvántartása
A munkakör betöltésének feltételei:
- minimum középfokú pénzügyi/számviteli végzettség
- Ms Excel, Word készség szintű használata
- legalább 1 – 3 év szakmai tapasztalat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Európai uniós pályázati rendszerben szerzett szakmai tapasztalat
- rendszerszemlélet, precizitás
- együttműködési készség
Amit kínálunk:
- egyéb, béren kívüli juttatások
- családbarát munkahely
- kellemes munkakörnyezet
- támogató csapat
Munkavégzés helye, kezdete:
- Budapest XI. kerület– azonnali munkakezdés
Jogviszony jellege, időtartama:
- teljes munkaidő
- határozatlan idejű