Az Amigos a gyerekekért csapata vállalati adományszervezés területére keres új, részmunkaidős munkatársat. Olyan valakit keresünk, aki az adományszervezési vezetővel együttműködve képes a meglévő céges partnereinkkel aktív, partneri viszonyt kialakítani és fenntartani, emellett pedig új támogatókat felkutatni. Mivel ez jelenleg egy heti 20 órás pozíció, ezért sokféle élethelyzethez szabható.

Téged keresünk, ha van az alábbi két feltétel közül legalább egy igaz rád:

  • Rendelkezel tapasztalattal a vállalati adományszervezés területén
  • Vállaltoknál - akár CSR területen - szerzett tapasztalataidat képes vagy kamatoztatni egy jó ügyért
  • Nem rendelkezel releváns tapasztalattal, de kiemelkedő vagy kapcsolatépítésben és hiszel benne, hogy ezt egy interjú keretében is meggyőzően be tudod mutatni nekünk

Mit várunk tőled?

  • Magabiztos kommunikációs és prezentációs képesség;
  • Biztos Excel, Ms Office felhasználói ismeret;
  • Magabiztos angol nyelvtudás;
  • Precizitás, alaposság;
  • Proaktív hozzáállás, önállóság;
  • Elkötelezettség a beteg gyerekek segítése iránt;

Előnyt jelent az alábbiak bármelyike:

  • CSR tapasztalat;
  • Céges ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartásban való tapasztalat;
  • Hazai adományozói trendek ismerete;
  • Kommunikációs, PR vagy social media management tapasztalat;
  • Pénzügyi vagy projektmenedzsment területen szerzett tapasztalat;
  • Grafikai, fotó- vagy kiadványszerkesztési ismeretek.

Ez a munkakör izgalmas lehetőség egy olyan ambiciózus jelölt számára, akinek fontos a kórházi ápolásra szoruló gyerekek ügye, és örömmel venne részt egy olyan civil szervezet adományszervezési folyamatainak fejlesztésében, amely az ország számos kórházában teszi szebbé a legkisebbek napjait.

Miben számítunk Rád?

  • A szervezet vállalati forrásteremtési stratégiájának megvalósítása;
  • Meglévő céges támogatókkal való kapcsolattartás, riportolás;
  • Új céges támogatók felkutatása és partnerségek kiépítése;
  • Az Amigos a gyerekekért képviselete nyilvános eseményeken
  • A szervezet vállalatok, partnerek felé történő kommunikációjának formálása;
  • Csapatmunka és összehangolt működés az adományszervezéshez kapcsolódó munkatársakkal

Mit nyújtunk?

  • Egy jó célért dolgozhatsz jó hangulatban, fiatal és elkötelezett csapatban;
  • Önállóság, ugyanakkor szakmai fejlődési lehetőség a vállalati adományszervezési területen;
  • Kapcsolatépítési lehetőség hazai és nemzetközi cégek vezetőivel, döntéshozóival;
  • Egy ismert és elismert szervezet képviselete;
  • Központi elhelyezkedésű, modern iroda a Nyugati téren
  • Minőségi eszközök az irodai és otthoni munkavégzéshez (telefon, laptop)
  • Részben home office lehetőség

Hogyan jelentkezz?

A jelentkezési űrlapot itt találod. 

A jelentkezés határideje: 

Október 2.

Ha kérdésed van írj Schmidt Gergőnek, az adományszervezési vezetőnknek:gergo@amigosagyerekekert.hu