Címke: adományvonal
2018. június 12.
2012. május 03.
A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány, a három legnagyobb hazai mobil- és távközlési szolgáltatóval (Magyar Telekom Nyrt., Telenor Magyarország Zrt., Vodafone Magyarország Zrt.) partnerségben 2012. júniustól elindítja a „13600 – ADHAT Vonal” adománygyűjtő hívószámot, melyen keresztül közhasznú szervezeteket támogathatnak az adományozók.
2019. április 22.
A 13600 – telefonos adománygyűjtő szolgáltatás azért jött létre, hogy az adománygyűjtő szervezeteknek egy gyors, biztonságos és átlátható adománygyűjtési lehetőséget biztosítson.
2013. július 16.
Júniustól újabb 17 civilszervezet támogatható a 13600-as adománygyűjtő telefonszám felhívásával, így jelenleg 73 szervezet tud pénzbeli adományokat fogadni az NIOK Alapítvány 13600 - Adhat Vonal szolgáltatása segítségével.
2012. október 03.
A 13600 - Adhat Vonal indulásával végre Magyarországon is széles körben elérhetővé válik a telefonos adományozás lehetősége. A rendszert az adhat.hu portálon keresztül a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány üzemelteti. A program elindulását az Invitel, a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország együttműködése biztosította, a jogi környezetet a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) szabályozása tette lehetővé. December 1-től már 64 civil szervezet támogatható az Adhat Vonal segítségével. A mai napon kiírt új pályázat csatlakozási lehetőséget biztosít újabb civil szervezetek számára is.
2014. szeptember 04.
A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány hazai mobil- és távközlési szolgáltatókkal (Magyar Telekom Nyrt., Telenor Magyarország Zrt., Vodafone Magyarország Zrt., Invitel Távközlési Zrt.) partnerségben működteti a „13600 – Adhat Vonal” adománygyűjtő hívószámot, melyen keresztül közhasznú szervezeteket támogathatnak az adományozók.
2012. október 05.
A rendszert az adhat.hu portálon keresztül a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány üzemelteti. A program elindulását a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország együttműködése biztosította, a jogi környezetet a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) szabályozása tette lehetővé.
2012. szeptember 27.
A NIOK Alapítvány az Adhat Vonal indulása kapcsán október 3-án kerekasztal-beszélgetést szervez az adományozásról.
2013. január 07.
Az Adhat Vonal októberi indulása óta több fontos mérföldkövet is elért, de a legfontosabb, hogy segítségével már 23 millió forintnál is több adomány gyűlt össze a civil szervezetek számára, egy-egy telefonhívás segítségével.
2014. december 02.
Idén először Magyarországon De mitől más ez a karácsonyi adománygyűjtés? Ittál már jezsuita bort? Voltál már Ágyszínházban? Tényleg van iskola mozgás- és beszédképtelen gyerekek számára is? S vajon mi kell ahhoz, hogy egy kiképzett vakvezető kutya ne csak navigálni tudja gazdáját, de még azt is jelezze, ha annak hamarosan epilepszia rohama lesz?
2012. február 06.
A belügyminiszter a hét elején számos szervnek adott ki utasítást, amely segít megelőzni a rendkívüli időjárás miatt a hajléktalanokat, magukra hagyottan élőket fenyegető fagyhalált. A rendőrség, a katasztrófavédelem, az önkormányzatok és alapítványi segélyszervezetek meg is kezdték széleskörű intézkedéseiket. A civilek sem maradtak restek, égnek az adományvonalak, a lakosság naponta él a bejelentés lehetőségével, ha kint éjszakázó fedél nélkülit lát. A facebook-on is villámgyorsan terjednek a hasznos információk.
2012. november 15.
A második körben az alábbi 23 szervezet csatlakozott az Adhat Vonalhoz:
2014. december 05.
2013. szeptember 04.
„13600–Adhat Vonal” pályázati felhívás telefonhívással támogatható adománygyűjtő rendszer használatára

Címkék