Címke: civil marketing
2009. október 26.
Minél nagyobb létszámú vagy térben kiterjedtebb a szervezet, annál tudatosabban felépített belső kommunikációra van szükség. A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele a szervezet összehangolt, egységes képet sugárzó hatékony működésének.
Kommunikáció
2010. november 29.
2015. november 09.
A menedzsment az a folyamat, amelyben a civil szervezet irányítása által kitűzött célok minél sikeresebb megvalósításának érdekében a rendelkezésre álló erőforrások legoptimálisabb felhasználására törekszünk. Optimális esetben a menedzsment testület a szervezet irányító testülete által felügyelt, ám attól független.
2010. november 29.
2009. október 26.
Civilszervezetek kapcsán marketing tevékenységről beszélni sokak számára idegenül hangozhat, holott a mindennapi munkája során csaknem minden civil szervezet alkalmaz valamilyen formában – ha nem is tudatosan – marketing-megoldásokat, eszközöket. Egy szervezet sikeres működése és fenntarthatósága szempontjából azonban tudatos, jól szervezett marketing tevékenységre van szükség.
2011. szeptember 01.
A szept. 23-ai eseményen szó lesz általában a vállalatok fenntarthatósági és CSR teljesítményének értékeléséről, annak szempontjairól, módszereiről, nehézségeiről.
2011. november 11.
A rendezvényre december 12-én kerül sor, a Tempus Közalapítvány irodájában.
2009. október 26.
A sajtókommunikációs munka során rendszeresen, megbízható, pontos és hírértékű információkkal kell ellátnunk a média képviselőit, törekedve a kétoldalú, jó személyes kapcsolatok kialakítására.
2009. október 26.
Egy civil szervezet sikeres működéséhez és fenntarthatóságához elengedhetetlenül fontos a kommunikációs folyamatainak tudatos szervezése, azaz a folyamatosan végzett, tervszerű public relations (PR) tevékenység.
2010. november 29.
2010. november 29.
2010. november 29.

Címkék