Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az Irodavezető adminisztratív, ügyviteli és koordinációs feladatokat lát el. Feladata a budapesti iroda működésének irányítása, a munkatársak munkavégzéséhez szükséges infrastrukturális háttér biztosítása a budapesti iroda és a hatvani tábor területén.

Az ideális jelöltet praktikusság, rugalmasság és proaktivitás jellemzi. Önállóan képes kreatív megoldásokat találni a változatos kihívásokra, rangsorolni a feladatokat és megszervezni elvégzésüket.

Fő feladatai

  • Biztosítja a budapesti iroda működési feltételeit, kapcsolatot tart az épület üzemeltetőjével és a szolgáltatókkal
  • Beszerzi az irodaszereket és az irodai eszközöket, nyomon követi a készletállományt és leltárt készít
  • Biztosítja az informatikai és telekommunikációs hátteret a budapesti iroda és a hatvani tábor területén külső szolgáltató partnerek segítségével
  • Felügyeli a gépkocsik, informatikai és egyéb közös használatú eszközök kölcsönzési rendjét, megszervezi karbantartásukat
  • Iktatja a szerződéseket és a számlákat, dokumentumokat archivál
  • Kezeli a postaforgalmat (levelek feladása, átvétele, szétosztása)
  • Fogadja a vendégeket, a központi telefonszámra és e-mail címekre érkező üzeneteket

Elvárások

  • Legalább 2 év irodai adminisztrációs tapasztalat
  • Határozott fellépés, kiváló szervező és problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Csapatjátékos
  • Microsoft Office (Excel, Word) és levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete
  • Felsőfokú végzettség előny
  • Angol nyelvtudás előny

A pályázatokat (önéletrajz, motivációs levél, iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány elektronikus másolata) a fizetési igény megjelölésével a jelentkezes@batortabor.hu e-mail címre várjuk. A tárgy mezőben kérjük az „Irodavezető” megjelölés feltüntetését.