Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Az Irodavezető adminisztratív, ügyviteli és koordinációs feladatokat lát el. Feladata a budapesti iroda működésének irányítása, a munkatársak munkavégzéséhez szükséges infrastrukturális háttér biztosítása a budapesti iroda és a hatvani tábor területén.
Az ideális jelöltet praktikusság, rugalmasság és proaktivitás jellemzi. Önállóan képes kreatív megoldásokat találni a változatos kihívásokra, rangsorolni a feladatokat és megszervezni elvégzésüket.
Fő feladatai
- Biztosítja a budapesti iroda működési feltételeit, kapcsolatot tart az épület üzemeltetőjével és a szolgáltatókkal
- Beszerzi az irodaszereket és az irodai eszközöket, nyomon követi a készletállományt és leltárt készít
- Biztosítja az informatikai és telekommunikációs hátteret a budapesti iroda és a hatvani tábor területén külső szolgáltató partnerek segítségével
- Felügyeli a gépkocsik, informatikai és egyéb közös használatú eszközök kölcsönzési rendjét, megszervezi karbantartásukat
- Iktatja a szerződéseket és a számlákat, dokumentumokat archivál
- Kezeli a postaforgalmat (levelek feladása, átvétele, szétosztása)
- Fogadja a vendégeket, a központi telefonszámra és e-mail címekre érkező üzeneteket
Elvárások
- Legalább 2 év irodai adminisztrációs tapasztalat
- Határozott fellépés, kiváló szervező és problémamegoldó készség
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Csapatjátékos
- Microsoft Office (Excel, Word) és levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete
- Felsőfokú végzettség előny
- Angol nyelvtudás előny
A pályázatokat (önéletrajz, motivációs levél, iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány elektronikus másolata) a fizetési igény megjelölésével a jelentkezes@batortabor.hu e-mail címre várjuk. A tárgy mezőben kérjük az „Irodavezető” megjelölés feltüntetését.