Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A pozíció teljes állásban (heti 40 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.

A munkavégzés helye: Budapest

A pozíció betöltése: december eleje

Főbb feladatok:

  • Beszerzések intézése (futárszolgálat, irodaszer, higéniai töltőanyagok)
  • Nyilvántartások vezetése (raktár, selejtezendők, irodaszer, higéniai töltőanyagok stb.)
  • Irattári rend kialakítása/fenntartása
  • Partneradatbázis frissítése
  • Tértivevények visszavezetése az iktatóprogramba
  • Iktatás ellenőrzése (irattári jelek, iktatókönyvek)
  • Titkársági folyamatok racionalizálása
  • A napi szinten felmerülő operatív ügyek intézése
  • Utazásszervezésben helyettesítés
  • Levelek érkeztetése, iktatása, csoportadminisztrátori feladatokba besegítés
  • Közreműködés adminisztrátoroknak szóló oktatási csomag kidolgozásában

Elvárásaink:

  • középfokú végzettség
  • Iratkezelési ismeretek
  • min. 4 év munkatapasztalat releváns irodai/titkársági munkakörben
  • alapfokú angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban, elsősorban magyarul
  • MS Office szoftverek (Word, Outlook, Excel) készségszintű használata
  • megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés
  • monotónia tűrés, precizitás
  • problémamegoldó készség, megoldásra törekvés

Előnyt jelent:

  • nonprofit, illetve pályázatkezelő szervezetnél szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • korrekt, rendszeres jövedelem
  • fejlődést, tanulást támogató kultúra
  • Támogató munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények
  • stabil szervezeti háttér

Magyar és angol nyelvű, Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét 2017. november 30-ig honlapunkon a http://www.tka.hu/allas alatt található e-mail címen várjuk.