Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Csapatmunka támogatás pályázat 2,5-3 millió Ft értékben - Confluence, Jira

Az Atlassian alapította 1 részünk neked mozgalom tagjaként minden évben legalább 1 non-profit szervezetet felkarolunk, és térítésmentesen hozzásegítünk az Atlassian csapathatékonyságot növelő megoldásaihoz. Bizonyára ismerős számodra ezek közül legalább egy: Trello, Confluence, Jira.

A pályázat célja egy end-to-end megoldás biztosítása a nyertes társadalmi szervezet részére, amelynek keretében mind a szoftware, testreszabás és bevezetés, valamint Atlassian képzés ingyenes a munkafolyamatok támogatására.

Amiben segíteni tudunk a teljesség igyénye nélkül:

Tudásbázis építés és Confluence képzés 

A szervezetben meglévő tudás elérhetővé tétele rendszerezett módon, minden arra jogosult számára. Ide tartoznak rendszeres havi-éves kimutatások, know-how-k, eljárásmódok, illetve a legegyszerűbb dokumentációs együttműködési feladatok is. Adminisztrátor jogkörrel a belsős-külsős projektek egyaránt könnyen kezelhetőek. A bevezetés és képzés során azonnali megoldásra számíthat a tulajdonos. A tesztelés nagyon gyorsan, napokon belül lehetséges.

Kollaboráció hatékonyan

Ez egy kibővített Confluence képzés és a nyertes esetében bevezetés. Tartalma a jogosultságok, sablonok létrehozása, például előre megírt és kitölthető adatlapok az együttműködő partnereknek. Ezzel el a belső szervezeti e-mail forgalom drasztikus csökkentése érhető el. Az eszközt a kézreálló együttműködési funkciók, a régi adatok és projektek könnyű visszakereshetősége jellemzi.

Agilis projektmenedzsment, Jira képzés

Jira bevezetés és tanfolyam, amelynek keretében gyakorlatokon keresztül sajátítható el, hogy hogyan csökkentsük a meetingek és kallódó feladatok mennyiségét, valamint ezeket milyen formában tartsuk; miként tervezzünk és kövessük a haladást; a dokumentáció szükséges mértéke és módja. Ez egy rendkívül mélyen testreszabható projektmenedzsment eszköz.

Skálázható ügyféltámogatás és kiszolgálás

A Jira Service Desk segítségével a belső és külső partnerkapcsolatok menedzsmentje valósítható meg, követhetően és egyszerűen. Egy email alapon és egy kényelmes webes felületen is használható ügyfélszolgálati eszközről van szó, amellyel jelentősen könnyebb nyomon követni az összes külső és belső beeső kérés életútját.

Az Atlassian képzések teljes skálájából több társadalmi szervezet támogatására is nyitottak vagyunk, a nyertes szervezeten felül.

A legutóbbi nyertes tapasztalatait a Jira az állatvédelemben - speciális felhasználási módok és megoldások - Magyar Atlassian Meetup videón nézheted meg.

Ha érdekesnek találod a lehetőséget, várunk szeretettel a május 5-i online Atlasssian meetup-unkon, ahol az összes eszközt bemutatjuk az alapoktól kezdve.

Ha úgy érzed alkalmas vagy és tudunk segíteni, olvasd el a részletesebb kiírást is és a fenti linken jelentkezz a kért adatok megadásával.