Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Országos Bírósági Hivatal küldeményfeldolgozó rendszerében az űrlapok verzióellenőrzésében fellépő átmeneti hiba folytán nem megfelelően működnek a PK-641 (v1.2) és a PK-642 (v1.2), valamint a PK-741 (v1.0) és a PK-742 (v1.0) számú űrlapok.

A PK-641 és a PK-642 űrlapoknak a korábbi érvényes verzióját (v1.1) használva lehetőség van az elektronikus beadványok benyújtására.

Kérjük, hogy a 2021. január 19. napja előtt letöltött PK-641 és PK-642 űrlapok 1.2 verzióját az ÁNYK program nyomtatványtárából töröljék (Szerviz/Telepített nyomtatványok menüpontban a PK-641 vagy PK-642 verzió: 1.2 űrlapra rákattintva a kiválasztott nyomtatvány törlése gombbal).

 

ÁNYK hiba

A PK-741 és a PK-742 űrlapok visszavonásra kerültek, ezért átmenetileg nem letölthetők, valamint a már letöltött űrlapok beküldésére nincs lehetőség.

A hiba elhárítása folyamatos, az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük!

Bármilyen további kérdés, illetve probléma esetén, kérjük, hogy azt az OBH Országos Nyilvántartási Irodájának elérhetőségein jelezzék:

Telefon:
•             06 1 354 4165
•             06 1 354 4295
•             06 0 354 4115

E-mail: civilinfo@obh.birosag.hu

forrás: birosag.hu