KIT KERESÜNK?
Olyan marketing managert keresünk marketing és forrásszerzés munkakörre - a Bánkitó Fesztivál, az Auróra, és a MAROM Egyesület projektjeire, aki szeretne hasznosat tenni, dolgozni a hazai kulturális szcéna alakításán, kiélni kreativitását. Akit érdekel egy már létező brand átstrukturálása, nyitott az új típusú feladatokra, és van legalább egy olyan ötlete, ami nekünk még nem jutott eszünkbe.
FELADATOK
- Rebranding kampány megtervezése és kivitelezése
- Egységes kommunikációs stratégia kialakítása
- Fundraising stratégia kidolgozása, koordinálása
- Célcsoportelemzés, bővítés
- Online marketing kampányok kidolgozása
KIK VAGYUNK?
Egy olyan megújuló civil szervezetben fogsz dolgozni, ahol kreatív programok szervezésével igazi társadalmi változást tudsz elérni. Azt találtuk ki, hogy egy olyan független és önfenntartó rendszert építsünk fel, amely kulturális és szórakoztató programok segítségével egyszerre ad bemutatkozási és hálózatosodási lehetőséget és közben megfelelő infrastruktúrát fontos társadalmi szereplőknek.
ELŐNY
- Önállóság, kreativitás
- Stratégiai gondolkodás
- Kulturális, közéleti érdeklődés
- Marketing tapasztalat
- Rebranding tapasztalat
TUDNIVALÓK
Heti munkaidő - 40 óra
Flexibilis időbeosztás - Igen
Törzsidő - 10:00 - 14:00
Home office - Igen
Szerződés típusa - Projektalapú megbízás
Fizetés típusa - Havi fix összeg
Bruttó fizetéssáv - 250 000 - 300 000 Ft
JELENTKEZÉS
Az önéletrajzokat és a motivációs leveleket az adam.schonberger@gmail.com e-mail címre várjuk augusztus 21-ig. A jelentkezéseket folyamatosan értékeljük, annak érdekében, hogy minél hamarabb elkezdhessük a közös munkát. Minden jelentkezőnek visszajelzést küldünk.