Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az önkéntesség céljának rövid összefoglalása:

A budapesti koordinációs iroda HR csapata minden nap azon dolgozik, hogy a megfelelő szervezeti kultúra, személyi és adminisztratív környezet megteremtésével segítse az SOS gyermekfalvakban élő 400 nehéz sorsú gondozott fiatal biztonságos gyermekkorához szükséges körülményeket. Az ő munkájuknak eredménye is, hogy az SOS-ben dolgozó elhivatott nevelőszülők és a szociális szakemberek energiáikat egy támogató környezetben folyamatosan a gyerekek fejlődésére koncentrálhatják.

Ennek az irodai munkának a segítéséhez keresünk önkéntesként segítő gyakornok munkatársat!

Főbb feladatok:

  • HR tevékenységek támogatása: személyi anyagok és adatbázisok rendezése, karbantartása
  • adminisztratív irodai munka támogatása
  • hirdetések feladása, kezelése, új hirdetési lehetőségek felkeresése
  • jelöltek hívása, telefonos interjú lebonyolítása
  • szerződések előkészítése
  • bérszámfejtés előkészítése

Olyan önkéntesek jelentkezését várjuk, akik:

  • precízek, megbízhatóak
  • elkötelezettek és lelkesek a szervezet célja iránt
  • legalább B1 szinten tudnak angolul
  • szívesen tanulnak új dolgokat
  • képesek az önálló munkavégzésre egy támogató környezetben

Előnyt jelent:

  • releváns tanulmányok felsőoktatási intézményben

Az  önkéntesség helye és ideje:

  • Budapest, Boráros tér; heti min. 10 óra
  • minimum 4-6 hónapos elköteleződés

Amit ajánlunk:

  • jó ügy
  • releváns HR és nemzetközi szakmai tapasztalat
  • gyakorlat egy nemzetközi szervezetnél, referencia későbbi karrierépítéshez
  • kapcsolati háló bővítésének lehetősége
  • kellemes, jó hangulatú munkakörnyezet

Amennyiben érdekel a lehetőség, kérjük jelentkezz az agnes.mayer@sos.hu címen, CV-d és motivációs leveled csatolásával, és írd a levél tárgyába, hogy „HR gyakornok“!