Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Mi Ajándékunk 2017

Az igazán értékes ajándék nem csupán pillanatnyi örömet képes nyújtani a megajándékozott számára, hanem pusztán a látványával, a használójában ébresztett gondolatokkal, az általa felidézett emlékekkel képes újra és újra megörvendeztetni a címzettjét. Az értékes ajándék képes arra, hogy melegséggel töltse el a szívet, hosszú távon éreztesse a hatását, túlmutasson a jelentőségén. Mi, az Allianznál a hosszútávra szóló, biztos lépésekben hiszünk, ekképpen azért dolgozunk, hogy Ügyfeleink hosszú távon is biztonságban érezhessék magukat velünk az oldalukon. Ezért is teszünk a fenntarthatóságért és emiatt valljuk, hogy, ha segítségről, ajándékozásról van szó, akkor annak is maradandó értéket kell képviselnie.

Az Allianz Hungária Zrt.-nél az utóbbi évek során hagyománnyá vált az év végi ajándékozás azon formája, amikor olyan szervezetek működéséhez járulunk hozzá, melyek az általunk is támogatott környezeti fenntarthatóság, valamint a mobilitás területén tesznek sokat a fenntartható fejlődésért, illetve amelyek a jövő generációinak és felnövekvő nemzedékeinek pénzügyi tudatosságának elmélyítésén fáradoznak a közös, sikeres jövőnk érdekében. Idén sincs ez másként, így 2017-ben is meghirdetjük a Mi Ajándékunk elnevezésű akciónkat: 4 olyan szervezet támogatását tűzzük ki célul, melyek valódi befolyással bírnak az életünk különféle területeit átfogó fenntartható fejlődés terén, és amelyek működése hosszú távon járul hozzá biztos jövőnkhöz, ezzel pedig mindannyiunk életminőségének javításához. Ez a Mi Ajándékunk.

Jelentkezési feltételek

 Olyan szervezetek jelentkezését várjuk, amelyek

  1. tevékenysége szorosan összefügg a környezet (klímaváltozás), a demográfia, a mobilitás vagy a pénzügyi tudatosság témaköreivel
  2. éves költségvetése nem éri el a 20.000.000 forintot
  3. nonprofit / közhasznú / alapítványi formában működnek

A pályázás menete

A pályázatokat 2016. november 10-ig, a csr@allianz.hu e-mail címre várjuk.   A pályázó szervezetektől egy rövid (maximum 200 szóból álló) motivációs levelet várunk, megnevezve a támogatási összeg felhasználásának a célját, valamint a szervezet és az Allianz Hungária Zrt. a fenntarthatóságért tett erőfeszítéseinek az összekapcsolódását, mely indoklásként szolgálhat a támogatás odaítélésekor. Ezen kívül a pályázóktól a szervezet pontos megnevezését, adószámát, illetve kapcsolattartójuk nevét, elérhetőségét kérjük feltüntetni a hozzánk eljuttatott pályázati anyagon.

Az Allianz Hungária Zrt. által támogatni kívánt szervezetek kiválasztása és díjazása

A pályázási feltételeknek maradéktalanul megfelelő szervezetek beérkezett pályázati anyagait az Allianz munkatársaiból álló szakmai zsűri bírálja el, a nyertes négy szervezetet december hónap során értesítjük a pályázat eredményéről, díjazásuk fejenként egyaránt 500-500 ezer forint, mellyel a fenntartható fejlődésért tett további áldozatos munkájukat célunk segíteni.

További információk

A pályázat benyújtásával kapcsolatban további kérdések esetén készséggel állunk a jelentkezők rendelkezésére az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Telefonszám: 06307034906
Email cím: csr@allianz.hu

Allianz Hungária Zrt.