Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

És mivel egy szervezet tagjai között ritka esetben található, vagy egy kis pénzforgalmú szervezet számára nem minden esetben áll rendelkezésre könyvelő, jogász, ez a fejezet abban segít, hogy feltárja a feladatokat.
Nem minden esetben adunk kimerítő választ is a kérdésekre (mivel egy-egy kérdésben sok “ha” is felmerülhet, amely személyes utánajárást igényel), de tételesen végigvesszük, mit kötelező egy szervezetnek megtennie, és mi fordulhat elő nagy valószínűséggel működése során, mint adminisztrációs, működéssel járó teendő.
Szívesen vesszük, ha megírja nekünk tapasztalatait, ha valamit kihagytunk, vagy más számára is érdekes példaként szolgálhat egy-egy eset.

Az útmutatóhoz kapcsoltuk egyéb, adminisztrációt segítő bejegyzéseinket is, amelyek a GYIK-ok között találhatóak az oldal alján.

A táblázatot a csatolt pdf fájlban találja.