Ezt a cikket több mint 1 éve publikáltuk, ezért az itt megjelenő információk mára pontatlanok, elavultak lehetnek. A felmerülő hibákért, tévedésekért, elavult információkért nem vállalunk felelősséget.

Kötelezettségek a működés során

Mindennapi működtetés

A fejezet azon szervezeteknek szól, akik már jogilag is megalakultak, tehát intézményesült szervezetnek tekinthetőek. Akármekkora is a működés intenzitása, avagy a pénzforgalom, függetlenül attól, hogy van-e foglalkoztatottja a szervezetnek, vagy a tagok, aktivisták tevékenységére épül, vannak olyan kötelezettségei és feladatai, amivel mindenképpen meg kell birkóznia.

És mivel egy szervezet tagjai között ritka esetben található, vagy egy kis pénzforgalmú szervezet számára nem minden esetben áll rendelkezésre könyvelő, jogász, ez a fejezet abban segít, hogy feltárja a feladatokat.
Nem minden esetben adunk kimerítő választ is a kérdésekre (mivel egy-egy kérdésben sok “ha” is felmerülhet, amely személyes utánajárást igényel), de tételesen végigvesszük, mit kötelező egy szervezetnek megtennie, és mi fordulhat elő nagy valószínűséggel működése során, mint adminisztrációs, működéssel járó teendő.
Szívesen vesszük, ha megírja nekünk tapasztalatait, ha valamit kihagytunk, vagy más számára is érdekes példaként szolgálhat egy-egy eset.

A táblázatot a csatolt pdf fájlban találja.


Csatolmány: Kötelezettségek a működés során.pdf

Címkék: munkavállalás, beszámolás, adózás

GYIK

Háttéranyagok