Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Vállalati adományok gyűjtésével kapcsolatban az alábbi kérdésekre talál választ:

 

Vállalati adomány vagy szponzoráció: fogalmi tisztázás

Az adományozás és a szponzoráció pontos jelentése és a kettő közötti különbség. 

Mik a vállalati együttműködések, támogatások formái?

A különböző együttműködési és támogatási formák leírása. 

Hogyan döntenek a magyar tulajdonú és a globális cégek?

Magyar és globális cégek vállalati társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos bevett gyakorlatai, döntési szempontjai és szervezeti felépítése. 

Hogyan érjük el a lehetséges vállalati adományozókat?
A vállalati partnerekkel történő kapcsolatfelvétel első lépései

Melyik vállalat támogatná pont az én szervezetemet?
Milyen szempontok alapján térképezze fel egy civil szervezet a lehetséges vállalati támogató, együttműködő partnereket?

Mire figyeljünk a vállalati partnerségi program közben?
A vállalati partnerség kiépítése után a civil szervezetnek oda kell figyelnie a megvalósítás folyamatában, hogy valódi partnerséget építsen ki, amely előfeltétele az együttműködés elmélyülésének, fenntartásának.

Ha a civil szervezet törekszik meglévő vállalati partnerségei ápolására, könnyebben alakíthat ki új közös programokat.

 

Az adománygyűjtés egyéb formáiról bejegyzések a Forrásszervezés téma alatt találhatóak.

-------------------------------------

Ha kérdésére nem talált választ, ha valamilyen észrevétele van, és akkor is, ha hibát, hiányosságot észlel, feltétlenül írjon nekünk!

frissítve: 2020.01.14.