A Van Helyed a Közös Jövőnkért Alapítványban a halmozottan hátrányos helyzetű, többségében roma gyermekek és családjaikkal dolgozunk Ózdon és Budapesten. A Van Helyed Rendszer oktatás fókuszú modell, amelyben hosszútávon, a gyermek fejlődési ciklusa mentén, magzati kortól a szakmába állásig és/vagy egyetemig, a család és közösség bevonásával, intézményeket és szolgáltatásokat építünk egymásra, annak érdekében, hogy megszakítsuk a szegénység újratermelődését.
Ha ezek igazak rád:
- szeretek irodában ülni és adminisztrálni
- rendet tudok tartani az iratok között
- nem ijedek meg attól, hogy lebonyolítsak egy áramellátási szerződést az MVM-mel
- az irodai napok között időnként szívesen kimozdulok és elugrom egy adományért, ha kell.
……akkor eddig nagyon jó vagy, olvass tovább:
Az operatív menedzser konkrét feladatai lesznek:
- adminisztráció (szerződések, igazolások rendben tartása, postázása, emailek írása)
- üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok (pl közüzemi szerződések, szerelő keresése stb.)
- résztvesz a megbeszéléseken az alapítvány munkatársaival heti szinten
- megszervezi a tárgyi adományok célba juttatását Ózdra vagy Budapestre
- vezeti a budapesti irodát
A munka betöltéséhez elvárt:
- az alapítvány tevékenységének átfogó ismerete, céljaival való azonosulás
- Microsoft Office és Google Workspace felhasználó szintű ismerete
- jó kommunikációs készség
- energikus személyiség
- nagy munkabírás
- minimum érettségi bizonyítvány
- jogosítvány
- büntetlen előélet
Előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség
- angol illetve más idegen nyelv kommunikációs szintű használata
- civil szférában szerzett tapasztalat
Ha úgy érzed, hogy ellenállhatatlan vágyat érzel arra, hogy csatlakozz a Van Helyed csapatához, akkor küldd el a kissmonika@vanhelyed.org címre Kiss Mónikának május 31. éjfélig "operatív menedzser" tárggyal a következőket:
- motivációs levél
- fényképes önéletrajz nettó fizetési igénnyel
Munkavégzés helye:
Budapest, VII. kerület. Kazinczy utcai iroda