A NIOK Alapítvány új podcast epizódjában arról beszélget szakértő és civil, hogy miképp tudja az online térben egy szervezet az ügyét és magát láttatni, hangját hallatni. 

Mekkora szerepe van a szerethető üzenetnek egy kampány során? Mik a legfontosabb platformok egy civil szervezet kommunikációjában és mi jelenjen meg ezeken a felületeken? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket jártunk körül a NIOK Alapítvány októberi podcastjében. Doró Viktória a PET Kupás tapasztalatairól mesélt, Ormándlaki Balázs pedig online marketinges tudását osztotta meg a hallgatókkal. A beszélgetést Porkoláb Anikó a NIOK Alapítvány munkatársa vezette. 

 

A beszélgetést itt tudod meghallgatni:

A podcast a Hive Mind támogatásával jött létre. A Hive Mind közösség célja a médiatudatosság fejlesztése: segít, hogyan ismerd fel a félretájékoztatást, hogyan szólítsd meg kritikus ügyekben is pozitívan az embereket, és hogyan legyél biztonságban a digitális világban. A Hive Mind közösség további magyar nyelvű podcastjait ezen a csatornán, angol nyelvű podcastjait pedig a Hive Mind csatornáján hallgathatod meg.

Kapcsolódó linkek: 

A PET Kupa Egyesület honlapja

Adjukössze - az adományozás portálja 

Facebook Page Insights