Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A GENERALI, társadalmi felelősségvállalás stratégiájának fókuszában a baleset megelőzés és közlekedésbiztonság, az egészséges életmód támogatása és a betegségmegelőzés, a gyógyítási, mentési tevékenységek támogatása, és a gyermek- és ifjúságvédelem áll, a pro bono tevékenység révén kívánja bővíteni ez irányú tevékenységét. A Tehetségprogram több hónapos fejlődési lehetőséget, biztosit a programban résztvevő GENERALI munkatársak számára. Az egyedi vezetőképző program, szerves részként valósül meg a szervezetek szakmai támogatása, mely eredményeként a szervezetek több hónapon átívelő, számos találkozóból álló, támogatási folyamatra számíthatnak. Olyan szerveteket szeretnénk támogatni, melyek célkitűzései összhangban állnak a fent nevesített értékekkel és amelyek a lehető legjobban tudják hasznosítani a munkatársak által felajánlott tudásokat.

A Tehetségprogram elemei

  1. Diagnózis felmérés, a megoldandó probléma és a pályázó szervezet feltérképezése, a későbbi szakértői beavatkozás megfelelő megtervezése érdekében.
  2. Pro bono maraton, a programidőszak elején egy egész napos projektfejlesztő csoportmunka, a kiválasztott szervezetek illetve a GENERALI munkatársainak részvételével (reggeltől, késő délutánig tartó intervallum)
  3. Projektfejlesztő egyeztetések a csapat megegyezése alapján, várhatóan 3 – 4 db szeptember végéig bezárólag.  
  4. Programzáró - prezentációs alkalom, amely keretében bemutatásra kerül az elvégzett munka és az elért eredmények.

Kinek szól?

Olyan szervezetek és társadalmi vállalkozások jelentkezését várjuk, amelyek megfelelően előkészített, konkrét, mérhető, reális és belülről is támogatott projekteket kívánnak tovább erősíteni illetve a megvalósításig eljuttatni.

A szerveztek az alábbi területeken vehetik igénybe a szakmai támogatást:

  1. Pénzügyi tervezés: projektek pénzügyi és üzleti terveinek elkészítése, költségvetés tervezés és költségvetés menedzsment. Költségmegtakarítási lehetőségek azonosítása, pénzügyi tudatosság erősítése. Befektetések kezelése és biztosítási szolgáltatások igénybevétele.
  2. Kommunikáció és marketing stratégia kialakítása: a projektek vagy termékek különböző kommunikációs stratégiának, csatornáinak, üzeneteinek és felületeinek megtervezése. Digitális kommunikáció, honlapok, mobil alkalmazások fejlesztése. Belső kommunikációs csatornák átvizsgálása, szervezeti tagok motivációs lehetőségeinek fejélesztése.
  3. Folyamat és szervezetfejlesztés: szervezeti és működési stratégiák átvilágítása, belső szervezeti folyamatok fejlesztése, munkaszervezési, hatékonyságot javító intézkedések bevezetése. Szervezeti belső kommunikáció és hierarchia fejlesztése, adatbázis fejlesztéssel és beszámolásokkal kapcsolatos folyamatok fejlesztése.

forrás, bővebben: onkentes.hu