Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

MI LESZ A FELADATOD?

  • a világ legnagyobb emberi jogi szervezetének magyarországi támogatóival, illetve potenciális támogatóival való kapcsolattartás telefonon keresztül
  • olyan embereket kell ösztönöznöd az Amnesty International Magyarország (AIM) támogatására, akik már korábban is elkötelezettek voltak a szervezet és/vagy a téma iránt (meleg hívások indítása)
  • a telefonbeszélgetést egy előre meghatározott script alapján kell lebonyolítanod, amelyet veled közösen alakítunk ki, hogy az a lehető legjobban passzoljon a személyiségedhez
  • minden hívás eredményét adminisztrálnod kell, amit a kampány lezárultával közösen értékelünk

 TÉGED KERESÜNK, HA IGAZAK RÁD A KÖVETKEZŐK:

(a) szakmai tudás és tapasztalat:

  • szívügyed az emberi jogok védelme, elkötelezett és jártas vagy a témában
  • lehetőség szerint rendelkezel telemarketinges tapasztalattal

(b) képességek:

  • meggyőző, határozott és kedves vagy, kiválóan kommunikálsz telefonon keresztül
  • szereted az embereket, szívesen beszélgetsz velük, tudsz rájuk figyelni
  • lendületesen és pörgősen tudsz dolgozni
  • megbízható és precíz vagy
  • nem félsz feltenni azt a kérdést, hogy „Támogatnád-e az emberi jogok védelmét?”

 MENNYIT ÉS HOGYAN KELL DOLGOZNOD?

  • egy kampány alkalmával körülbelül 150-200 hívást kell indítanod. Ennek lebonyolítása hozzávetőleg 30-35 órát vesz igénybe az adminisztrációval együtt, melyet nagyjából 1 hónapon belül kell teljesítened
  • a munkaidőt rugalmasan, közös egyeztetés után te magad oszthatod be, a betanulást követően a munka akár otthonról is végezhető
  • kampányonként előre meghatározott fix alapdíj, valamint teljesítménybér illet téged
  • a munka során megbízási szerződéssel tudunk téged foglalkoztatni (ehhez nem szükséges, hogy egyéni vállalkozó, vagy számlaképes legyél)
  • munkakezdés: a kiválasztást követően azonnal

JELENTKEZÉSHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK

A dokumentumokat PDF formátumban várjuk az office@amnesty.hu címre „TMOP2017” tárgy megjelölésével.

FIGYELEM! Kizárólag a hiánytalan jelentkezéseket tudjuk fogadni, melyek beérkezését e-mailben visszaigazoljuk. A hiányos jelentkezéseket nem áll módunkban fogadni.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2017. január 27., péntek 9:00

KIVÁLASZTÁS MENETE

E-mailes értesítés a személyes interjúra való továbbjutásról: 2017. január 27., péntek délután

Személyes interjúk várható időpontja: 2017. január 31. - február 1.

Várható döntés: 2017. február 1.

A tervezett időpontokban történő változás jogát fenntartjuk.

Minden jelentkezőt értesítünk mind a pozitív, mind a negatív döntésről.

Kapcsolattartó: Nagyné Gere Zsófia, irodavezető, Amnesty International Magyarország: office@amnesty.hu

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az AI hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel.