Financial Reliability Administrator
munkakörbe keresünk Téged, ha
- hiszel az Amigos missziójában, amiért minden nap dolgozunk
- tapasztalt pénzügyes vagy, kiigazodsz a könyvelési feladatokban
- proaktív és megoldásfókuszú vagy
- transzparensen, megbízhatóan és felelősségteljesen dolgozol
- profi vagy excelben, pénzügyi összefoglalók készítésében
- motivál, ha fiatal, lelkes és elkötelezett csapatban dolgozhatsz
Főbb feladatok
- A teljes kör pénzügyi adminisztráció önálló menedzselése
- Havi/éves pénzügyi zárásban való aktív részvétel
- Kapcsolattartás könyveléssel és bérszámfejtéssel
- Banki ügyintézés, készpénz- és pénztárkezelés
- Munkaügyi folyamatok támogatása, dokumentumok, nyilvántartások, kezelése
- Kapcsolattartás az informatikai rendszergazdával, a webhely szolgáltatóval
- Rendszeres és ad hoc riportok, jelentések, elszámolások készítése
- Az Alapítvány 10 fős munkavállalói csapatának mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok önálló ellátása
- Az iroda adminisztratív és szervezési feladatainak menedzselése
- Az iroda iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések), aktualizálása, posta és küldemények kezelése
Elvárások:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Precizitás, önállóság, jó szervezőkészség, proaktivitás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Magabiztos MS Office ismeretek (előny Google Drive tapasztalat)
- Gyorsaság, folyamatos fejlődésre való igény
- Nyitottság új rendszerek megismerésére (pl. Asana, Slack)
- Középfokú, magabiztos angol nyelvtudás
Amit ajánlunk:
- Szuper csapat, összetartó közösség
- Folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség
- Rugalmasság: teljes vagy részmunkaidős munkaviszony
- A város legmenőbb nonprofit coworking irodája
Munkavégzés helye: 1066 Budapest, Nyugati tér 1., (hibrid)
Jelentkezés:
Google Form kitöltésével: https://forms.gle/6gMQmGzwsvz8ofKk9